Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært svært overvektig "alltid". For noen år siden gikk jeg ned 50 kg, men jeg klarer fortsatt ikke helt å se min egen kropp. Av og til føler jeg meg feit, av og til syns jeg at jeg ser ok ut, men ar da alltid redd for at jeg ikke ser så ok ut som jeg tror :P

Så spørsmålet er: kan jeg gå med så kort shorts? Det må bli med strømpebukse under siden jeg har en del ekstra hud på lårene. Og kan jeg gå med toppen oppi shortsen slik?

Jeg spør her fordi jeg vil ha ærlige svar, stoler ikke helt på mine kjente og kjære der ;)

(Beklager det dårlige bildet)

Anonymous poster hash: 0e54a...82d

post-37809-0-86084000-1401222627_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje ikke hatt toppen oppi shortsen, men du har jo kjempefine bein! Ikke noe problem å gå med shorts, nei! :)

• Liker 3
Skrevet

Enig. Du kan absolutt gå med kort shorts. Men toppen utenpå!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gikk ned 50 (!) kilo?!

Godt jobba! :biggrin:

Med den kroppen der kan du gå med hva du vil, helddigris!

Noen spesielle matvarer du spiste mye av, og noe bestemt du kuttet ned på?

Anonymous poster hash: 2f91e...02e
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det ser greit ut, men jeg tror jeg ville ha droppet å ha toppen ned i shortsen, da det på en måte deler kroppen i to og fremhever det du gjerne ikke vil fremheve..

Men du ser ikke overvektig ut, fine bein og sånn, du kan fint gå med shorts :)

Endret av Rosewood
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gått ut i det antrekket der, uansett kropp. Det ser ut som du går i undertøyet.

Anonymous poster hash: 45775...5b1
AnonymBruker
Skrevet

Oida, ikke svarene jeg forventet i det hele tatt, så snille dere er! Kan nok dessverre ikke gå,i hva jeg vil nei, har en del overflødig hud, men på bildet har jeg strømpebukse som holder inne alt, så det hjelper ;)

Topp utenpå shurtsen er notert :)

Skulle gjerne ha fortalt om riktig kosthold, trening og selvdisiplin jeg klarte å fikse helt seøv, men sannheten er at jeg fikk hjelp i form av en vektoperasjon. Men det krevde jo fortsatt riktig kosthold, trening og selvdisiplin da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gått ut i det antrekket der, uansett kropp. Det ser ut som du går i undertøyet. Anonymous poster hash: 45775...5b1

Hver sin smak :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan glatt gå med shortsen, men jeg stemmer i med de som sier topp utenpå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...