Gå til innhold

Hvilken fiktiv karakter identifiserer du deg mest med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller hvilken syns andre at du er mest lik?

Det kan være fra en bok, film, tv-serie, tegneserie, sang eller hva som helst egentlig :)

Jeg kjenner meg ofte som Jane i American beauty. Hun stille, sjenerte, alvorlige med den pene og populære bestevenninnen hvis dere har sett den :)

Anonymous poster hash: 14fc4...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor ofte Chandler i Friends (ikke utseendemessig)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Amèlie fra Montmartre :rolleyes:

Endret av Lyktestolpe
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Amèlie fra Montmartre :rolleyes:

Å, hun er skjønn!

Skrevet

Å, hun er skjønn!

Det er hun :) Vi ligner nok ikke utseendemessig, men har fått høre fra flere at vi har ganske like personlighetstrekk. Haha.

Skrevet

Ikke om meg, men jeg sa til gubben at jeg synes at Hyacinth Bucket (Bouquet takk! :fnise: ) fra Høy på pæra minner meg så veldig om et familiemedlem. Han tenkte seg litt om, og måtte si seg helt enig. :ler:

Tror ikke jeg skal si det til vedkommende :skratte:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mix mellom en hobbit (liten og rund) og Sheldon Cooper (alle raritetene).

Anonymous poster hash: 9d04b...fbe
  • Liker 1
Skrevet (endret)

En miks av Serena, Blair og Vanessa. Har vært innom alle i stil og oppførsel.. (GG)

Endret av Chloe-
Gjest Malanthor
Skrevet

Hmm. Har blitt annklaget for og være en slik en;

white_knight-4e5ce2f-intro.jpg

Men det jeg selfølgelig er;

3605753-1936874063-31646.png

Hohohohohoh. Nei seriøst, egentlig har jeg ikke peiling. :fnise:
  • Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Fingolfin - Silmarillion

Stannis Baratheon - ASOIAF / GOT

Supermann - DC universet

Ikke nødvenigvis favorittkarakterene, men det er de jeg identifiserer meg mest med.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en Elling light.

Anonymous poster hash: 32b6f...e0a
  • Liker 2
Skrevet

Miss Havisham, minus råtten bryllupskake.

... Forholdet mitt gikk i vasken for noen måneder siden og det var grisete. Gjør fortsatt vondt.

Skrevet

Serena i GG, minus den rike familien.

Skrevet (endret)

Susan Mayer - Desperate Housewives. Jeg er ganske lik henne (ikke utseendemessig). Ikke 100 %, men jeg er super klumsete og litt... "klein" + gjør og sier mye rart.

Endret av misstealover
  • Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
AnonymBruker
Skrevet

Ikke om meg, men jeg sa til gubben at jeg synes at Hyacinth Bucket (Bouquet takk! :fnise: ) fra Høy på pæra minner meg så veldig om et familiemedlem.

Og jeg er den nervøse naboen til Hyacinth (hun som må få servert teen si i et solid krus som tåler en støyt) når jeg er på besøk hos folk som har det over gjennomsnittet rent og pent i hjemmet sitt :P Trives mye bedre med å besøke venner som har LITT rot... Så slipper jeg å føle at jeg ødelegger hele interiørblogghjemmet deres med kaffekoppen min :P

Anonymous poster hash: d78f4...bee

• Liker 1
Gjest Ilvyn
Skrevet

Hermione - har bustete brunt hår, blitt mobbet for tennene mine, skolelys (i det minste i mine yngre år), litt dårlige sosiale antenner, og blir veldig lett provosert av urettferdighet mot dem som ikke kan forsvare seg selv (alá S.P.E.W).

Jeg har også et nært familiemedlem som ligner noe innmari på Hyacinth Bucket, nei beklager, Bouquet ! Elsker å se den tv-serien, fordi den minner meg sånn om hun i slekta :fnise:

Skrevet

Utseendemessig så er det Sophie i filmen Mamma Mia. Personlighetsmessig så har jeg et lite stikk av Hermione, men hovedsaklig er det nok mest Jess fra New Girl. Rar miks når jeg tenker over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...