AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 For 4 år siden holdt jeg på å flytte med eksen min og ble veldig syk dagen før flytting. Nå skjønner jeg at det var kroppens forsvarsmekanisme som slo til. I morgen flyttet meg og min nye samboer i det huset som vi kjøpte og som vi begge hadde lyst på lenge. Vi er lykkelige men så ble jeg syk nå da? Wtf? Anonymous poster hash: 23cb7...276
Hjordis Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Syk? Angst kanskje? Forandringer kan gi sterke angst symptomer for noen
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Det tar på med flytting! Tror ikke du burde legge mer enn det i det Etter mye stress kommer ofte sykdom, sånn er livet. Jeg forstår ikke helt hva du mener engang. Mener du at kroppen din merker mer enn hjernen din? Mer enn logikken din? Tror du kroppen din lever sitt eget liv? Uten hodet ditt? Det vi kaller magefølelse, er også styrt fra hjernen. Det vi kaller kroppens reaksjon er også styrt av hjernen. Ta et oppgjør med deg selv, stol på tankene dine, og lev etter det. Alt annet kan fort bli ganske så svevende Anonymous poster hash: 6436d...3dd
Missblack Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Tilfeldig sier jeg. Eller bare nerver slik man gjerne får når ting er nytt. Kanskje du føler det er for godt til å være sant dersom dere virkelig har fått drømmehuset? Ikke tenk noe over det, du har sikkert bare nerver og er som alle andre- stresset i en flyttetid.
Purple Diamond Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Syk kan man bli når som helst. Er det ikke det, er det nok stress ifht flyttingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå