Gjest *kokos* Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Ei vanskelig utfordring! Jeg har glemt navnet på en utrolig fint låt! Dette husker jeg - hørte den på radio for et par uker siden (enten p3 eller radio norge) - damestemme, i samme gate som Florence and the machine / Jenny fra Idol - innbiller meg at hun het noe ala C**** L***, men mulig jeg husker feil - sangen het noe ala: don't leave me | love you forever | please be with me | altså noe med kjærlighet - sangen begynte veldig rolig, og tok seg opp litt etterhvert. Begynte med nynning eller noe? I know: Vanskelig utfordring!
Via Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Har ikke peiling, men tips til neste gang: p3 har spillelister på nettet som viser hva de har spilt de siste 24 timene, gå inn der og sjekk neste gang 1
Gjest *kokos* Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Har ikke peiling, men tips til neste gang: p3 har spillelister på nettet som viser hva de har spilt de siste 24 timene, gå inn der og sjekk neste gang Ja, jeg gjorde det, og fant ut hva sangen het. Hørte den masse den dagen, men nå har den helt falt ut av hukommelsen. Det er i allefall en artist jeg aldri har hørt om før, så hun er mye mindre kjent enn feks Lana Del Ray, som hun forøvrig også er i samme gate som.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Ellie Goulding - How long will I love you? Den tar seg ikke akkurat opp etterhvert da, men det gjør "I need your love", samme artist + Calvin Harris. Anonymous poster hash: 8bf2f...cdb
Gjest *kokos* Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Nei, det er ikke Ellie Goulding (selv om den også går vanvittig ofte på Radio Norge for tida!)
chilinøtt Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Høres ut som det kan være Highasakite - Leaving no traces :-)
Gjest *kokos* Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Nja. Den er ganske lik, men det er ikke den heller. Sukk! Men tusen takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #9 Skrevet 28. mai 2014 Ei vanskelig utfordring! Jeg har glemt navnet på en utrolig fint låt! Dette husker jeg - hørte den på radio for et par uker siden (enten p3 eller radio norge) - damestemme, i samme gate som Florence and the machine / Jenny fra Idol - innbiller meg at hun het noe ala C**** L***, men mulig jeg husker feil - sangen het noe ala: don't leave me | love you forever | please be with me | altså noe med kjærlighet - sangen begynte veldig rolig, og tok seg opp litt etterhvert. Begynte med nynning eller noe? I know: Vanskelig utfordring! https://www.youtube.com/watch?v=NJDNjsc7nRA ? Anonymous poster hash: 2ad36...53f
Gjest *kokos* Skrevet 28. mai 2014 #10 Skrevet 28. mai 2014 Hm, nei, ingen av dem. Tror den er ganske ny.
Via Skrevet 28. mai 2014 #11 Skrevet 28. mai 2014 Prøv å gå gjennom A- , B- og C-listene til p3 og se om du finner noe der? 1
kaktusfruen Skrevet 29. mai 2014 #12 Skrevet 29. mai 2014 Noen som vet hvilken sang det er hvor de synger "dont go breaking my heart" i teksten? Er ikke den Elton John sangen, men hører strofen i hode med to jenter(?) som synger nesten litt tostemt og mørkt på en måte. Husker dessverre ikke mer og tror den er ganske ny. Har prøvd å søke på nettet og lete på p3 sine spillelister uten hell. Blir gaaal..
Gjest *kokos* Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 I dag fant jeg den! Clean Bandit - Rather be :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå