AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Kvinneguiden reagerer fort når folk bedriver brukerdebatt og brukerangrep, noe jeg syns er bra, da det ikke fører noe godt med seg, og spesielt i en debatt hvor brukerinformasjon bare vil ødelegge en konstruktiv og spennende debatt. Hvem vi er utenfor kvinneguiden har ikke noe å gjøre i en debatt. Om jeg er mann eller kvinne, sosialist eller ikke, om jeg har blitt dumpet eller ikke, om jeg har vært igjennom noe tøft og vanskelig, har ingenting å si i en debatt om for eksempel innvandring eller om konflikten i Ukraina. Det jeg reagerer på, er at en bruker her på kvinneguiden skrev innlegg, hvor vedkommende angrep personen utenfor forumet og trakk inn ting som ikke hadde noe å gjøre i debatten, for å diskutere og diskreditere en annen bruker. Dette er en bruker som er fæl til å anklage andre, men som er, etter min mening, en av de verste til å bruke stråmannagumentasjon og usakligheter. Link: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=839645&page=1 Er dette lov på forumet? Har noen medlemmer her inne opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 1fa42...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå