AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hei. Jeg har fått meg ny telefon, og det meste er jeg kjempefornøyd med. Det er bare en liten ting som plager meg... Av og til blir skjermen svart, og det vise en stsor klokke på den. Dette skjer som regel når jeg tar den opp av vesken eller lomma. Det virker som det har noe med bevegelse å gjøre, da skjermen blir normal igjen når jeg holder den stående. Har liksom sett gjennom alle innstillinger men finner ikke ut av dette. Hjelp! Anonymous poster hash: 62d98...947
Dreamworld Skrevet 28. mai 2014 #2 Skrevet 28. mai 2014 (endret) Jeg er ikke helt sikker på om det er riktig. Men håper det funker Gå til Innstillinger > Min enhet > Skjermlås > Widgeter for skjermlås. Trykk på Rediger personlig melding for å gjøre endringer. Du kan justere både tekst, skrifttype, farge og størrelse. Hvis du ønsker å fjerne teksten helt, kan du også gjøre det - bare gå ett skritt tilbake og velg Klokke eller pers. mld. Endret 28. mai 2014 av Dreamworld
charactouy Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Min S3 mini gjør dette når jeg kommer borti en av knappene på vei opp fra veska/lomma. Du kan sjekke om det er dette som skjer ved å trykke på knappen nederst eller den på høyre side som du gjør for å skru av låsen, men uten å stryke over skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå