Gå til innhold

Gratisbilletter til Legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg virkelig ikke om jeg har lagt denne tråden i riktig mappe, så admins må gjerne flytte rundt. :-)

Er det noen som har, eller vet om hvor jeg kan få tak i gratisbilletter til Legoland? Helst til voksne, da vi er to voksne som skal reise. Vet det er flere som deler ut til barn, men skulle gjerne hatt til voksne :laugh: . Noen som har eller vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På cornflakes pakkene er det en gratisbillett for en voksen, men en må kjøpe barnebillett :)

Skrevet

åhh, takk ! :laugh: Er det mulig å kjøpe barnebillett med ingen barn? Kanskje ikke..

Skrevet

Har du råd til reise og opphold har du også råd til inngangsbilletten!

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ingen selvfølge.

Rik eller fattig, jeg ser uansett ikke problemet med å lete etter gratisbilletter eller rabattkuponger. Så lenge parken deler ut dette, er det vel naturlig å prøve for å holde budsjettet så lavt som mulig.

Slike kommentarer passer seg bedre i tråder der folk snyter eller bedriver ulovligheter for å knipe på kronene.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor kjøpe barnebillett med ingen barn? Mener du voksenbillett? Barnebillett uten barn går ikke an, og det gjør heller ikke barnebillett uten voksne

Her er et eksempel med voksenbillett: http://www.legolandholidays.dk/dansk/result.asp?personfordeling=v%2Cv&fradato=06062014&antaldage=2&antalvoksne=2&antalboern=&lokationid=&facmaxafstandlegoland=5

Fordi det er billigere med en barnebillett enn en voksenbillett. Men er fult klar over at det ikke er mulig. Skjønner logikken i det.

Altså, reisen koster meg 290 kr tur/retur med colorline, og opphold trengs ikke. Reiser på dagstur. Skjønner at du mener det er dyrt, men ikke i dette tilfellet. Uavhengig av om jeg er rik eller fattig, ville jeg heller brukt gratisbilletter enn å betale fullpris om dette hadde vært mulig. Spørsmålet mitt er "om noen vet om det er mulig å skaffe gratisbilletter, eventuelt med rabatt". Tenkte kanskje denne tråden også kunne hjelpe noen andre, dersom de lurte på det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på denne tråden :) Visste ikke at det var mulig å få gratisbilletter til Legoland?? Vurderer familietur dit neste sommer og det er jo så himla dyrt!!

Anonymous poster hash: 50acc...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...