Hadena Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Nå vet jeg virkelig ikke om jeg har lagt denne tråden i riktig mappe, så admins må gjerne flytte rundt. :-) Er det noen som har, eller vet om hvor jeg kan få tak i gratisbilletter til Legoland? Helst til voksne, da vi er to voksne som skal reise. Vet det er flere som deler ut til barn, men skulle gjerne hatt til voksne . Noen som har eller vet?
Rhyth Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 På cornflakes pakkene er det en gratisbillett for en voksen, men en må kjøpe barnebillett
Hadena Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2014 åhh, takk ! Er det mulig å kjøpe barnebillett med ingen barn? Kanskje ikke..
Millimani Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Hvorfor kjøpe barnebillett med ingen barn? Mener du voksenbillett? Barnebillett uten barn går ikke an, og det gjør heller ikke barnebillett uten voksne Her er et eksempel med voksenbillett: http://www.legolandholidays.dk/dansk/result.asp?personfordeling=v%2Cv&fradato=06062014&antaldage=2&antalvoksne=2&antalboern=&lokationid=&facmaxafstandlegoland=5
kalinka85 Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Har du råd til reise og opphold har du også råd til inngangsbilletten! 2
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Har du råd til reise og opphold har du også råd til inngangsbilletten! Det er vel ingen selvfølge. Rik eller fattig, jeg ser uansett ikke problemet med å lete etter gratisbilletter eller rabattkuponger. Så lenge parken deler ut dette, er det vel naturlig å prøve for å holde budsjettet så lavt som mulig. Slike kommentarer passer seg bedre i tråder der folk snyter eller bedriver ulovligheter for å knipe på kronene. 4
Hadena Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2014 Hvorfor kjøpe barnebillett med ingen barn? Mener du voksenbillett? Barnebillett uten barn går ikke an, og det gjør heller ikke barnebillett uten voksne Her er et eksempel med voksenbillett: http://www.legolandholidays.dk/dansk/result.asp?personfordeling=v%2Cv&fradato=06062014&antaldage=2&antalvoksne=2&antalboern=&lokationid=&facmaxafstandlegoland=5 Fordi det er billigere med en barnebillett enn en voksenbillett. Men er fult klar over at det ikke er mulig. Skjønner logikken i det. Har du råd til reise og opphold har du også råd til inngangsbilletten! Altså, reisen koster meg 290 kr tur/retur med colorline, og opphold trengs ikke. Reiser på dagstur. Skjønner at du mener det er dyrt, men ikke i dette tilfellet. Uavhengig av om jeg er rik eller fattig, ville jeg heller brukt gratisbilletter enn å betale fullpris om dette hadde vært mulig. Spørsmålet mitt er "om noen vet om det er mulig å skaffe gratisbilletter, eventuelt med rabatt". Tenkte kanskje denne tråden også kunne hjelpe noen andre, dersom de lurte på det samme.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Slenger meg på denne tråden Visste ikke at det var mulig å få gratisbilletter til Legoland?? Vurderer familietur dit neste sommer og det er jo så himla dyrt!! Anonymous poster hash: 50acc...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå