Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk resept på tre kurer med en gang (håper det ikke var fordi hun hadde liten tro på at vi ville lykkes med en gang...). Under den første kuren var jeg på UL hos legen tre eller fire ganger tror jeg, for å følge utviklingen. Ble i grunnen litt slitsomt iom. at jeg fikk litt forklaringsproblem på jobb når jeg måtte til legen omtrent annenhver dag :ler: ....Men i neste periode har jeg fått beskjed om å ta tablettene på samme måte som sist uten mer oppfølging (pga. ferietid etc.). Hva som skjer hvis vi må til med en tredje kur vet jeg ikke, men kan jo håpe vi slipper så mange kurer :wink: Tror forresten ulike leger følger opp på veldig ulik måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror forresten ulike leger følger opp på veldig ulik måte.

Ja, det tror jeg du har rett i!

Som deg fikk jeg også resept på tre kurer på rappen, men jeg trengte bare en kur :-) Jeg fikk inntrykk av fra legen at neste to kurer ville bli fulgt opp med ultralyd de også. Jeg er enig med deg - det blir veldig mange turer til gynekolog og et forklaringsproblem på jobb etter hvert. Men likevel synes jeg det var best at jobben ikke visste, greit å få litt pause fra prøving på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...