AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 hva lønner seg og ikke? -bad - kjøkken - maling av vegger og lister - toalett - uteområde Anonymous poster hash: 8ee32...fef
Miss-Grey Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Maling av vegger og lister og småfiksing på uteområde lønner seg nok iallefall, ettersom det ikke nødvendigvis trenger å koste så mye. Hvorvidt det lønner seg å pusse opp bad og kjøkken kommer helt an på hvordan det ser ut fra før, og hvor gammelt det er. Jeg tror også at det har en viss betydning hvordan boligmarkedet er der du bor. Jeg har sett små leiligheter med enormt oppussingsbehov og store fellesutgifter gå for 2,5 - 2,7 millioner i sentrale Oslo. Bor du et sted der boligmarkedet er roligere, vil jeg tro at et nytt bad eller kjøkken kan bidra til å flere interessenter, og muligheten for en større budrunde. Det som iallefall er viktig, er at du vasker skikkelig før visning. Jeg kjøpte nettopp drømmeleiligheten, og når vi var på visning var de hvite kjøkkenfrontene ganske møkkete, og det var avflasset maling mange steder. Tror det bidro til at andre kjøpere fikk et dårlig inntrykk av leiligheten. Vi fikk iallefall en meget god pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå