Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjæreste med en mann som er lærer på barneskolen. Jeg har en jobb som gjør at jeg er mye i klassen hans. I dag kom jeg rett inn på facebook siden hans, da han hadde lånt min pc. Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en kompis og skulle klikke bort siden. Da kommer jeg borti piltasten til høyre slik at siden "spretter oppover" og kan ikke unngå å se og fortsette og lese hva som står der..

Dette er meldinger som er skrevet før vi ble sammen. Han skriver til kompisen noe som "oi, nå logget en av knulledamene på her..hun er SÅ sexy. Hun er gift og har tre barn og det verste er at hun har datteren sin i min klasse ;-) Men ingen får vite om det....Kompisen svarer "kjør på :P"

Jeg blir helt kvalm. Jeg jobber jo nesten daglig rundt denne jenta, har sett moren et par ganger, og hørt en del om hun, samtaler de har hatt ang. datteren, klassen osv. Selv om det er før min tid så blir jeg helt dårlig. Han har hatt et forhold til mammaen som har en elev klassen hans. Hun er gift!!! Og han fleiper om det.

Hva om de holder på enda? det er ikke lenge siden hun var på foreldresamtale hos han..

Hva skal jeg gjøre? har lyst til å konfrontere han, høre at han angrer, høre han forsikre meg om at det ikke er noe, men da har jeg jo snoket på facebooken hans, og har jeg egentlig rett til å høre noe om dette, det var jo (forhåpentligvis) før vi ble sammen..

Jeg synes bare det er helt sykt. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 5c60b...53b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Dette skader dama på hvilken måte? Det er jo bare kompisprat. Dere må tåle at vi ikke oppfører oss som vi er kastrerte når vi er utenfor kvinnelig tilsyn. Dette hadde du jo aldri vist av hvis det ikke var for all den skriftlige og sporbare kommunikasjonen i dag, så let it go. Du finner ikke en mann som ikke tenker at han vil knulle en dame han finner attraktiv.

• Liker 4
Gjest alegria
Skrevet

Jeg er kjæreste med en mann som er lærer på barneskolen. Jeg har en jobb som gjør at jeg er mye i klassen hans. I dag kom jeg rett inn på facebook siden hans, da han hadde lånt min pc. Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en kompis og skulle klikke bort siden. Da kommer jeg borti piltasten til høyre slik at siden "spretter oppover" og kan ikke unngå å se og fortsette og lese hva som står der..

Dette er meldinger som er skrevet før vi ble sammen. Han skriver til kompisen noe som "oi, nå logget en av knulledamene på her..hun er SÅ sexy. Hun er gift og har tre barn og det verste er at hun har datteren sin i min klasse ;-) Men ingen får vite om det....Kompisen svarer "kjør på :P"

Jeg blir helt kvalm. Jeg jobber jo nesten daglig rundt denne jenta, har sett moren et par ganger, og hørt en del om hun, samtaler de har hatt ang. datteren, klassen osv. Selv om det er før min tid så blir jeg helt dårlig. Han har hatt et forhold til mammaen som har en elev klassen hans. Hun er gift!!! Og han fleiper om det.

Hva om de holder på enda? det er ikke lenge siden hun var på foreldresamtale hos han..

Hva skal jeg gjøre? har lyst til å konfrontere han, høre at han angrer, høre han forsikre meg om at det ikke er noe, men da har jeg jo snoket på facebooken hans, og har jeg egentlig rett til å høre noe om dette, det var jo (forhåpentligvis) før vi ble sammen..

Jeg synes bare det er helt sykt. Hva hadde dere gjort?

Dette er før din tid. Skjønner ikke at du heller synes synd på mannen til denne dama istedet for deg selv, jeg.
  • Liker 3
Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg hadde tatt det opp med han. Han syns tydeligvis utroskap er greit, så der hadde vi hatt en stor verdikræsj...

Syns ikke det er så relevant at hun er mor til ei i klassen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At det er mor til en i klassen synes jeg ikke er så viktig.

Det at han ligger med en gift kvinne er jo ikke bra (han burde vel få samme mottakelse på KG som kvinner som ligger med gifte menn. Men det er kanskje bare kvinner som provoserer andre kvinner?)

Jeg ville nok også lurt på om de fortsatt holdt på, men du kan vel se an utifra hvor gammel samtalen er, evt. hvordan de kommuniserer hvor du også jobber der.

Anonymous poster hash: 28298...b7b
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hørtes ekkelt ut. Dersom du var singel ville vel ikke du knullet en gift trebarnsfar med datteren i klassen din, og attpåtil skrytt av det til venninnen din... Og jeg vedder på at typen din heller ikke ville akseptert det om han fikk vite at du hadde gjort det. Det er som om en annen moral gjelder for menn, ikke sant?

Anonymous poster hash: 80787...779
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er før din tid. Skjønner ikke at du heller synes synd på mannen til denne dama istedet for deg selv, jeg.

Det er vel underforstått at hun synes synd på mannen når hun skriver at dama er gift med flere utropstegn etterpå. Samtidig er det naturlig at TS er opptatt av sin egen situasjon, hvor hun har fått vite at kjæresten hennes har lavere moral enn hun trodde. Men siden du mener hun skal ta dette med stoisk ro, antar jeg du har moral på nivå med denne kjæresten hennes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hørtes ekkelt ut. Dersom du var singel ville vel ikke du knullet en gift trebarnsfar med datteren i klassen din, og attpåtil skrytt av det til venninnen din... Og jeg vedder på at typen din heller ikke ville akseptert det om han fikk vite at du hadde gjort det. Det er som om en annen moral gjelder for menn, ikke sant?

TS her. Ja, jeg synes det er veldig ekkelt. Den samtalen med kompisen hendte et par uker før vi begynte å date. Det som slår meg nå er at datteren er på en måte "favoritt eleven" hans, han har flere ganger sagt at "hun har jeg virkelig sansen for." Ikke noe galt i det nødvendigvis, men jeg har noen ganger tenkt over at jeg synes det var litt rart.

Han har nevnt til meg tidligere at mammaen la han til som venn på facebook, han godtok men slettet hun etter en stund fordi det var upassende å ha foreldre som facebook-venner.

Kunne selvsagt aldri innledet et forhold til en gift mann som hadde barn i klassen min. Jeg synes at å gå over en slik grense sier en del. Jeg vet ikke. Jeg ble bare helt satt ut..

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Det er vel underforstått at hun synes synd på mannen når hun skriver at dama er gift med flere utropstegn etterpå. Samtidig er det naturlig at TS er opptatt av sin egen situasjon, hvor hun har fått vite at kjæresten hennes har lavere moral enn hun trodde. Men siden du mener hun skal ta dette med stoisk ro, antar jeg du har moral på nivå med denne kjæresten hennes.

Jeg har aldri sagt hun skal ta det med ro, hvorfor vrir du om på det jeg skriver og prater om min moral? Sa bare at hun burde synes synd på mannen fremfor seg selv, (dvs. fortelle mannen til denne kjerringa hva hun holder på med, og slik at han også får vite hvilken dust kjæresten til ts også er). Har aldri sagt at det han gjorde er rett, men alle gjør feil og det er ikke sikkert han er stolt over det i nåtid. (kjæresten til ts). Så ikke bland min moral inn i dette, det er irrelevant og skjønner ikke hva du får ut av det.

Endret av alegria
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke tid til å være usikker. Her må du snakke med han. Dette er alvorlig.. for en mann..erm guttunge

Anonymous poster hash: 32537...f8b
  • Liker 1
Skrevet

Siden du først har snoket: Ta screenshot!

Da har du beviser senere ved behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...