Gå til innhold

Ville du visst hva andre egentlig tenker om deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså deres ærlige mening.

Det kan være både her på KG og IRL.

Jeg er sjenert og stille, så alle tenker sikkert at jeg er kjedelig. Jeg utrykker meg ikke spesielt bra skriftlig heller, så jeg vil ikke vite KG-brukeres ærlige mening heller :fnise:

Anonymous poster hash: d0dd3...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg regner med det kunne vært nyttig... jeg tror jeg må være ganske dårlig på å se meg selv utenfra, for når andre (sier de) forteller meg sin ærlige mening, blir jeg ofte overrasket.

meen, på den andre side sett, så tenker de sikkert mye som ikke er nødvendig at jeg vet... så.. kanskje greit å ikke være tankeleser? ;)

Skrevet

Jeg vet hva mine nærmeste tenker og mener om meg. De som betyr noe. De andre, hvorfor skal jeg bry meg med å få vite det?

• Liker 1
Skrevet

nei... la det være et mysterium, heheh. tror ikke jeg hadde likt det :P

Gjest heihade
Skrevet

Det synes jeg alltid er interessant å høre. Både på godt og vondt. Vondt mest, nesten.

Skrevet

Ja, det kunne vært interessant. Kanskje jeg kunne fått litt bedre selvinnsikt. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva mine nærmeste tenker og mener om meg. De som betyr noe. De andre, hvorfor skal jeg bry meg med å få vite det?

Jeg vet ikke hva de nærmeste tenker heller jeg :fnise:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvem "andre"? Absolutt alle som har kastet et blikk på meg, noen gang? Nei, det hadde vært totalt uinteressant.

Skrevet

Jeg vet ikke hva de nærmeste tenker heller jeg :fnise:

Det er bare å slenge seg i sofaen og bare si noe sprøtt du vil gjøre, og observere reaksjonene du får ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Hadde ikke taklet det.

Anonymous poster hash: 03207...cce
  • Liker 1
Skrevet

Nei, fordi jeg tror så dårlig om meg selv at jeg tror andre gjør det også.

• Liker 1
Skrevet

Nei, fordi jeg tror så dårlig om meg selv at jeg tror andre gjør det også.

Samme her. Det ville vært ganske vondt å få konstantert det jeg allerede tror, men samtidig kan det jo også hende jeg ville blitt positivt overrasket.

• Liker 1
Gjest Ingaborga
Skrevet

Jeg vil vite hva bestemte personer tenker om meg, men ikke hva ALLE tenker om meg.. Altså ikke alle vennene, ikke hele familien osv

Skrevet

Nja...

Mine nærmeste kunne vel ikke fortalt meg så mye som jeg ikke allerede vet, men for all del... :)

Hva fremmede tenker om meg bryr jeg meg egentlig ikke noe om..

Gjest fotballflue
Skrevet

Nei, jeg ville ikke visst. Tar meg veldig nær av ting, så hvis det hadde vært mye negativt, hadde jeg blitt ødelagt, tror jeg.

• Liker 2
Gjest Peaches
Skrevet

Nei, sliter allerede med å hele tiden lure på hva andre tenker om meg og de tingene jeg sier. Hadde nok fått angst om jeg fikk vite masse det dersom mange tenker negative ting osv.

Gjest KeyserSoze
Skrevet

Har jeg i gen interesse for. Jeg vet hva mine venner og familie synes. Hva andre mener bryr jeg meg ikke om

Gjest Evans
Skrevet

Tja, så lenge det er positivt kunne jeg fått vite det. Det negative trenger jeg ikke å høre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...