Gå til innhold

Hvordan finne ut hva denne jenten tenker/følere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trykket vist litt fort der lager en ny en eg.

Er ei jente eg liker vi treffes i jobb sammenheng følere at vi har en god tone prater sammen kan og tulle sammen. Så idag etter en litt tullete samtale litt sånn frem og tilbake så dytta ho til meg for og få meg til og slutte, men etter at hun dyttet til meg så lot hun neven være på armen min i noen sekunder før hun måtte gå for hun skulle gjøre noe.

Så hvordan skal eg tolke dette? Hvordan ville dere tolket det?

Og er det noen som har en god ide til hvordan eg kan finne ut hva hun følere og tenker uten og spører rett ut, følere meg ikke helt klar for det.

Og så vil eg ikke ødelegge noe viss hun bare tenker vennska

Anonymous poster hash: 584be...d4b
Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Send SMS "ditt navn + hennes navn" til 1999.

Eller vær litt mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dere begge single?

Ta tiden til hjelp. Eller evt be henne ut. Evt kanskje hun tar initiativ til noe videre, dersom hun føler for det.

Det er vanskelig å vite om det fra hennes side er flørting med eller uten følelser og om det er med eller uten ønske om noe mer.

Anonymous poster hash: 7cfb3...1ec
Skrevet

Det virker som hun småflørter, men det behøver ikke være noe mer enn kun flørt. En annen ting du bør huske på er at det ikke er så smart å inngå et forhold til en kollega.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som hun småflørter, men det behøver ikke være noe mer enn kun flørt. En annen ting du bør huske på er at det ikke er så smart å inngå et forhold til en kollega.

Vi er ikke direkte kollegaer jobber ikke i samme firma men jobber sammen sted og av og til sammen.

Gjest extra
Skrevet

Trykket vist litt fort der lager en ny en eg.

Er ei jente eg liker vi treffes i jobb sammenheng følere at vi har en god tone prater sammen kan og tulle sammen. Så idag etter en litt tullete samtale litt sånn frem og tilbake så dytta ho til meg for og få meg til og slutte, men etter at hun dyttet til meg så lot hun neven være på armen min i noen sekunder før hun måtte gå for hun skulle gjøre noe.

Så hvordan skal eg tolke dette? Hvordan ville dere tolket det?

Og er det noen som har en god ide til hvordan eg kan finne ut hva hun følere og tenker uten og spører rett ut, følere meg ikke helt klar for det.

Og så vil eg ikke ødelegge noe viss hun bare tenker vennska

Overanalysering!

Skrevet

Vi er ikke direkte kollegaer jobber ikke i samme firma men jobber sammen sted og av og til sammen.

Ok, hva med å be henne ut på en tur og grille eller noe slikt? Får du positiv respons så kan det være en sjanse.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Noen jenter (også gutter) er ekstremt flørtete av natur ;) Jeg har en del venninner som omtrent skifter personlighet i det en gutt kommer inn i rommet. Disse kan ha både kjæreste/samboer el. :)

Du må bare se det ann, se om hun er sånn med alle eller bare med deg :) Finn ut av om hun har kjæreste/samboer el. før du ber henne ut kanskje?

Lykke til! ;)

Anonymous poster hash: 8767d...831

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Flørter hun? Det høres kanskje sånn ut.

Trenger det om å bety noe mer enn det? På ingen måte.

Det er kvinner som går langt, langt lenger enn det der uten at det betyr noe mer enn akkurat det. Enkelte kvinner er bare slik naturlig, mens andre vet godt hva de gjør og liker at menn blir interessert og gir de bekreftelse og oppmerksomhet uten at de ønsker noe mer enn det.

Med det sagt, hvorfor ikke bare invitere henne med på noe en dag?

Om dere ikke jobber direkte sammen, så ser jeg ikke på nedsiden som særlig stor.

Ikke si, "Du, kanskje vi kunne tatt en kaffe eller noe sånt en dag. Bare om det er greit for deg altså."

Prøv noe som: "Jeg liker å snakke med deg. Vi burde møtes utenom jobb en dag."

Eller: "Jeg har lyst til å invitere deg med på en øl en kveld. Hvilken dag er best for deg?"

Eller neste gang hun legger hånden sin på deg i to sekunder, så kan du si:

"Vent nå litt! Hva var det der? Flørter du meg eller hva er det som skjer her?"

Selvsagt med et lurt fitteglis.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...