Arkana Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 Ja, det mener i allefall amerikanerne. http://www.aftenposten.no/nyheter/dustorev...ticle811048.ece
Arkana Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2004 Det samme gjelder visst for ketchup. Hadde håpet det var sant' date=' jeg![/quote'] Ja, det hadde jo vært noe det.
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2004 #6 Skrevet 16. juni 2004 Og vi spør oss hvorfor amerikanere er overvektige? 5 om dagen er godt for magen
Gjest Myumi Skrevet 16. juni 2004 #8 Skrevet 16. juni 2004 Godt jobbet frossen pommes frites er allerede satt inn med olje selv om den ikke er stekt. Du kan heller ikke klassifisere frosne erter som friske grønnsaker selv om disse i motsetning til pommes frites faktisk er ubehandlet.
Arkana Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2004 Nei, for meg regnes ikke frosne (eller hermetiserte grønnsaker som friske). Gratulerer med nytt navn forresten. Veldig koselig avatar.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #10 Skrevet 16. juni 2004 Ser ut for at Herr Hansen i Norge tror at dette stoffet er kulinarisk og sundt også. Det er desverre en stor andel av Norske fam. som serverer dette til middag. Hadde de enda giddet og skrelt sine egne poteter, men det går rett fra posen. Det er jo ikke poteter engang. Jeg for min del får "åndenød" om jeg får servert noe slikt. Smaken er jo phyton. Skjønner folk må ha bøtter av den rød greia på.
Arkana Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2004 Jeg synes det er ganske godt jeg, så lenge det er Gartner pommes frites, Hoff er ikke godt. Men det må da være mulig å ha forståelse for at folk ikke gidder skrelle, dele opp og fritere ørten poteter, ting trenger ikke på død og liv være hjemmelagte hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå