Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man det? Om balayage blekingen går til helvete, kan jeg farge håret ikveld? Eller er det en fy fy ting og jeg blir skallet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe jeg ville ha satset på, men på en annen side så er farging mye "mildere" enn det bleking er. Hva med å stikke hodet innom en frisør?

Skrevet

Det er ikke noe jeg ville ha satset på, men på en annen side så er farging mye "mildere" enn det bleking er. Hva med å stikke hodet innom en frisør?

Passer ytterst sjeldent pga arbeidstider, idag er en av to dager i år hvor jeg kunne dra hjem syv :) det har gått bra tidligere, men denne gangen har jeg lysere bleiking og derfor litt skeptisk...

Skrevet

Har du lyst hår fra før av? Om ikke, har du blå og rød matfarge + hvit balsam? Ja? Bland disse sammen til en lilla og sitt med den i håret leeeeeeeenge etter bleking, det kan redusere noe av den "brassy" fargen. Vær ytterst forsiktig og nøye så vil det gå bra. Jeg har kun bleket håret en gang for å så farge det, det gikk fint, men ikke noe jeg gjør igjen. På en annen side, så tåler håret mitt utrolig mye.

Personlig, jeg går ikke til frisør pga dårlige erfaringer, jeg gjør alt hjemme og det fungerer enkelte ganger. Mesteparten blir det bra, men det er jo selvfølgelig et sjangse spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...