Gå til innhold

En jente spurte meg om telefonnummeret mitt i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Men det var på vegne av en venninne av seg.

Jeg trodde sånt hørte barneskolen til, men jeg synes det var søtt og sjarmerende. Godt humør nå.

:)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Så bra :) Håper hun tør å ringe selv da ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP! Ei jente som viser initativ er helt klart gal! HELT KLIN GAL. :bond:

Anonymous poster hash: b5910...7f8
  • Liker 4
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Så koselig :)

Veldig.

Så bra :) Håper hun tør å ringe selv da ;)

Vi får se hva som skjer. Jeg har dessverre lengsler mot en annen jente, så jeg er redd jeg blir nødt til å gi henne en myk landing.

Uansett bra gjort av henne og jeg tar det selvsagt som et stort kompliment.

LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØP! Ei jente som viser initativ er helt klart gal! HELT KLIN GAL. :bond:

Anonymous poster hash: b5910...7f8

Hehe.

Når jeg tenker meg om har det faktisk blitt noen kvinner opp gjennom årene som har tatt initiativ med meg og de fleste har vært ganske normale tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, hvorfor lager du ikke din egen blogg?

Anonymous poster hash: 1c455...d2c

• Liker 4
Skrevet

Så hyggelig da! Klart vi damer må ta initiativ, så pysete som mange menn er rundt omkring ;)

Håper det bringer noe positivt med seg for deg TS :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Å få telefonnummer via venner er noe som skjer til en går i graven. Ikke noe uvanlig med det :) Selv om de fleste bruke FB o.l. i dag da.

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ts, hvorfor lager du ikke din egen blogg?

Anonymous poster hash: 1c455...d2c

Om hva da?

Så hyggelig da! Klart vi damer må ta initiativ, så pysete som mange menn er rundt omkring ;)

Håper det bringer noe positivt med seg for deg TS :)

Det har det alt gjort. Alltid hyggelig med oppmerksomhet. Jeg kommer aldri til å bli en 'hot bitch' som blir sur om noen viser interesse for meg.

Gjest ashanti
Skrevet

Om hva da?

Anonym sikter sikkert til alle trådene/temaene du har opprettet her på singelforumet i det siste :P

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Anonym sikter sikkert til alle trådene/temaene du har opprettet her på singelforumet i det siste :P

Tror jeg holder meg til å opprette tråder her på forumet om det er greit.

Gjest ashanti
Skrevet

Tror jeg holder meg til å opprette tråder her på forumet om det er greit.

Haha, det er greit for meg. Det var ikke jeg som sa du burde opprette en blogg.. du får ta det med den anonymebrukeren ;)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Haha, det er greit for meg. Det var ikke jeg som sa du burde opprette en blogg.. du får ta det med den anonymebrukeren ;)

Avventer svar fra den anonyme brukeren.

;)

• 2 uker senere...
Gjest Leo Nardo
Skrevet

I dag skjedde det noe annet morsomt. Når jeg kom tilbake til plassen min på lesesalen fra pause lå det et kort på pulten min med teksten:

"Takk for alle fine smil i løpet av semesteret. De har vært en stor motivasjon!"

Og med ønske om en god og velfortjent sommer signert med navn.

Er dette sjekking eller bare en hyggelig oppmerksomhet? Og burde jeg svare på dette? Var ikke noe telefonnummer der. Kun navn.

Skrevet

Skal si du har draget TS. Jeg vil også bli sjekket opp. Hadde vært så utrolig gøy om noen på gata, butikken el. hadde spurt meg om nr mitt! :D det hadde gjort min dag komplett hvertfall!

Lucky you.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Skal si du har draget TS. Jeg vil også bli sjekket opp. Hadde vært så utrolig gøy om noen på gata, butikken el. hadde spurt meg om nr mitt! :D det hadde gjort min dag komplett hvertfall!

Lucky you.

Tja...

Hadde du blitt smigret selv om det var en du ikke var interessert i? Og hvordan ville du blitt tilnærmet?

Jeg har selv tilnærmet meg kvinner i hverdagen, men det er foreløbig ikke noe jeg gjør veldig ofte. Det som øker sjansene for at jeg - og sikkert også andre menn - tar kontakt er om du inviterer meg til å ta kontakt.

Det kan du gjøre ved å ha et åpen kroppsspråk, en vennlig energi og tydelig øyekontakt som kommuniserer at det er greit at jeg kommer bort. Det gjør det litt enklere. Men menn i Norge er vel generelt ikke så veldig frempå uten at alkohol er involvert, så ikke hold pusten.

• Liker 1
Skrevet

Tja...

Hadde du blitt smigret selv om det var en du ikke var interessert i? Og hvordan ville du blitt tilnærmet?

Jeg har selv tilnærmet meg kvinner i hverdagen, men det er foreløbig ikke noe jeg gjør veldig ofte. Det som øker sjansene for at jeg - og sikkert også andre menn - tar kontakt er om du inviterer meg til å ta kontakt.

Det kan du gjøre ved å ha et åpen kroppsspråk, en vennlig energi og tydelig øyekontakt som kommuniserer at det er greit at jeg kommer bort. Det gjør det litt enklere. Men menn i Norge er vel generelt ikke så veldig frempå uten at alkohol er involvert, så ikke hold pusten.

Litt usikker på hvordan jeg ville blitt tilnærmet.. Så f.eks en kjekk mann på butikken i dag. Vi smilte til hverandre først en gang.. Så møttes vi igjen litt etterpå og jeg fortsatte og smile til han, og han smilte tilbake. Jeg hadde nok blitt litt overrasket dersom han hadde slått av en prat, men jeg er absolutt ikke fremmed for det :) Det er jo ganske uskyldig..

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en jente jeg er betatt av i dag for første gang på lenge og jeg stresset skikkelig. For meg virker det nesten som hun synes det er søtt at jeg stresser noe jeg ikke helt forstår :P

Anonymous poster hash: 08728...970
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Er dette sjekking eller bare en hyggelig oppmerksomhet? Og burde jeg svare på dette? Var ikke noe telefonnummer der. Kun navn.

Noen?

Jeg sendte i hvert fall en "Takk for hyggelig kort og takk det samme."

Litt usikker på hvordan jeg ville blitt tilnærmet.. Så f.eks en kjekk mann på butikken i dag. Vi smilte til hverandre først en gang.. Så møttes vi igjen litt etterpå og jeg fortsatte og smile til han, og han smilte tilbake. Jeg hadde nok blitt litt overrasket dersom han hadde slått av en prat, men jeg er absolutt ikke fremmed for det :) Det er jo ganske uskyldig..

Hva med at du sier hallo neste gang?

Det er ganske uskyldig ja, men for folk flest i Norge er det litt uvant. Sa "Hei!" til en jente jeg har sendt et par smil til på lesesalen i går. Hun svarte, men la til en liten nervøs og overrasket latter til slutt.

Jeg merket at hun var overrasket, men hun likte det. Love it.

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en jente jeg er betatt av i dag for første gang på lenge og jeg stresset skikkelig. For meg virker det nesten som hun synes det er søtt at jeg stresser noe jeg ikke helt forstår :P

Anonymous poster hash: 08728...970

Jo, det er litt sjarmerende... :)

Anonymous poster hash: 35b87...991

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...