Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OH LORD, det er så vanskelig å være i et nytt forhold...!!!! Argh. Etter å ha vært store deler av voksenlivet sammen med en person som var totalt annerledes, er det umulig å ikke sammenligne disse to mennene. Denne nye situasjonen med at alt er "ukjent" og annerledes, sliter meg ut. Jeg er så vant til hvordan eksen behandlet meg, hvordan han var, og nå som den nye kjæresten min er annerledes, syns jeg det er vanskelig å forholde seg til. Det er ikke det at jeg ikke elsker han, for det gjør jeg. Og jeg vil jo være sammen med han...

Dette går først og fremst på mitt eget store behov for bekreftelse. Jeg tror eksen forstod seg bedre på dette, og han var mer oppmerksom på å gi komplimenter oftere. Han brukte ikke diverse nettsider til å prate med andre jenter, og han var generelt veldig opptatt av meg. Min nye kjæreste er både i kontakt med andre jenter på Facebook osv. Både jenter han har historie med og ikke. Det er ikke det at jeg ikke syns han skal prate med noen andre, men i kombinasjon med det faktum at han ikke er så åpen om følelsene sine for meg, blir jeg bare forferdelig usikker.

Er dette mitt problem å løse? Hva skal jeg gjøre? Bare jobbe skikkelig hardt med å godta at jeg vil finne meg usikker i dette forholdet fra tid til annen?

Anonymous poster hash: 2c816...ea8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen og hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 71d69...7fb
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen og hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 71d69...7fb

Vi har ikke vært sammen så lenge. Litt i overkant av et halvt år. Jeg er 23 og han er 32...

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt vil du tenke på eksen og mene at han var flinkere til å forstå dine behov, men han kjente deg jo på en annen måte (for ikke å nevne at han er et annet individ enn han du nå er sammen med). Det virker som om du er oppgitt over all snakkingen han gjør med andre jenter, ikke så mye om de komplimentene..

Slutt å sammenligne dem. Det har ingenting for seg, da de er to forskjellige individ.

Ja du har rett i at eksen kjente meg på en annen måte. Men han var også en annen person. Han var vel kanskje mer følsom... eller i hvert fall mer åpen om følelsene sine. Min nye kjæreste er ganske inneslutta og stille når det kommer til slikt. Så det er sikkert vanskeligere for han å gi uttrykk for hva han føler for meg... Forøvrig viser mye av handlingene hans at han er glad i meg, men det er bare denne snakkinga med andre jenter jeg ikke forstår. Du har rett. Hvorfor har han behov for å drive å prate med andre når han snakker om en fremtid sammen med meg? Holder han andre jenter "på vent" i tilfelle det skulle bli slutt?

I tillegg lyver han jo om det, og sier at han ikke prater med andre... Men så dukker det opp en melding her og en snap der, så forstår jeg jo at han gjør det likevel... Det er jo ikke sikkert det betyr noe, men...

AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når man blir sammen med en gammal gubbe.

Anonymous poster hash: 5c73f...643

AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når man blir sammen med en gammal gubbe.

Anonymous poster hash: 5c73f...643

Hvordan er dette relevant?

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...