AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hjeelp! Trenger litt råd/hjelp her. Er egentlig ei "forholdsjente" som har hatt få sexpartnere ila mitt liv. Kan bli ensomt til tider og i vinter traff jeg en fyr som jeg i utg.punktet så for meg kunne bli en sexvenn da jeg ikke egentlig ønsket/hadde tid til å innlede noe forhold den gang. Hørtes veldig enkelt og ryddig ut i teorien etter å ha forhørt meg med venninner. Han virket heller ikke som "min type", men god nok til sitt bruk. Det endte med at vi møttes, så en film og det endte i sengehalmen- som forventet. Dette pågikk i et par måneder, møttes ca 1 gang i uken, da jeg plutselig begynte å bruke mye mer tid på å tenke på han enn hva som er sunt for et slikt forhold. Dette mye pga miksede signaler og "tester" fra hans side. B.l.a ville han at jeg skulle sove over hver gang, ville kose, spurte personlige spørsmål som "hvor mange sexpartnere har du hatt?" "Møter du noen andre?" Osv. Jeg tok kontakt med han en dag der jeg forklarte situasjonen og at jeg ønsket å sette strek. Han tok det fint og hannes svar på mine følelser var at "han ikke hadde tid". En "snill" måte å si at det ikke er gjensidig, tenkte jeg. Her er casen; Nå, 2 måneder etter "bruddet" har han begynt å kontakte meg igjen. Ville ha meg over på besøk. Jeg har ikke tatt kontakt med han i det hele tatt siden bruddet noe han virket "skuffet" over...? Det endte med at jeg var svak og dro over dit. Da ville han prate, se på film, susse og kose i sofaen, samtidig som han sa at han hadde veldig lyst til at jeg skulle overnatte, enda grunnen til at jeg kom på besøk var sex, noe vi begge var klare på i forkant. Etter sexen begynte jeg å kle på meg og skulle dra hjem, men han ba meg om å bli der over natten.. I tillegg har han feks fortalt kompiser at jeg er på besøk om de ringer mens jeg er der. Ikke bare èn kompis, men flere venner. Dette begynte han ikke med før etter en og en halv måned, Han er ikke den "drittungen" på 20 år som ringer for å skryte akkurat. Ikke den typiske drittsekk-typen. Snarere tvært imot. Er dette normalt for pulevenner?? Han har selv fortalt om et tøft samlivsbrudd han hadde for et par år siden der dama var utro osv, og hadde såret han veldig. Begynner å lure på om han egentlig er interessert i mer, men ikke tør da han har "brent seg før"? Er utrolig forvirret, pg lurer på hvordan jeg skal forholde meg til han. Alle synspunkter og råd taes imot med stor takk! Anonymous poster hash: 73186...df3 1
Crobern Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Vanlig for pulevenner? Kommer ikke det ann på hva dere har blitt enige om? Spør han om han vil noe mer. Det er han som sitter på fasiten der. 3
Nord66* Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 I utgangspunktet aldri snakket rett ut om det, men gitt hverandre klare hint på at det var kun sex i starten da vi begynte. Men virker som han spiller et slags "spill". Har jo allerede sagt til han at jeg har følelser, og han er klar over det. Og vi avsluttet det jo den gangen. Men hvorfor forsøke å "få tilbake" pulevennen som har følelser for deg om det ikke er gjensidig? Vil ikke være helt masete ang det med følelser heller, bli "needy" liksom. Har bestandig hatt inntrykk av at sexvenner bare har sex, ikke for mye snakk om private ting og for mye kosing eller andre ting som ikke har direkte med sexen å gjøre.. Mulig at jeg har et litt firkantet syn på det kanskje Takk for svar!
FalconPunch Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Eudyptula Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Det kan hende han er interessert i noe mer, og det kan hende at han utnytter følelesene dine for å holde på deg som pulevenn. Tror ikke det finnes noen "normal" å gå etter her. Er det viktig for deg å få en avklaring, så spør tydelig, og vær klar på at du setter strek (om det er det du vil) hvis han bare ønsker sex. 2
lillsunshine Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Merkelig oppførsel rett og slett. Det høres ut som han vil ha deg som noe mer, men samtidig spiller litt på disse følelsene dine. Vet du, jeg tror bare du må spørre rett ut og ta en sjans, og holde deg borte om han ikke kan gjengjelde dette. 1
Savannah Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Du har sagt du har følelser, han sier han ikke vil ha et forhold. Med mindre han uttrykker noe annet, så burde du ikke ha noe med ham å gjøre. Følelser i et slikt forhold fungerer bare ikke. Edit: Om han vil noe mer får han ha baller til å si det. Hvis ikke - neivel, synd for ham. Endret 27. mai 2014 av Savannah
Gjest Lille-pus Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Du sier 'klare hint', TS. 'Hint' er aldri klare. Du må kastet hintingen ut av vinuet og bruke reale, ekte ord. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå