Gå til innhold

Kvaliteter, hva leter dere etter i en partner og hva

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

gjør at du styrer unna en potensiell beiler?

Eller blir dere altoppslukende forelsket og ignorerer eventuelle dårlige sider i innledningen med en ny partner og nytt forhold?

Selv HATER jeg manipulerende mennesker og styrer unna fortere enn svint hvis jeg merker markante tendenser.

Anonymous poster hash: b8c24...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg styrer unna brautende ufølsomme mannsjåvinister. Og menn som er voldelige m.m.

For meg er det viktig at mannen har en god porsjon humor, er snill, gjerne romantisk, kan forsørge seg selv, lojal, har noe mellom ørene, engasjert, trofast, omsorgsfull, glad i barn og empatisk. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

En partner som utfordrer meg, en elsker og en bestevenn. En som jeg kan fantasere om, men som også funker sammen med meg i hverdagen . Han er mann med stor M, men også rettferdig og omsorgsfull med at han alltid stiller opp og hjelper alle.

Jeg styrer unna menn som ikke klarer å si ifra til meg og bare nikker til alt jeg sier. Da mister jeg totalt tenninga.

Anonymous poster hash: 99f87...3c3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg styrer unna alle potensielle partnere. Noen av oss har pådratt oss for store skader til at et samliv vil fungere. Uansett, de menneskene jeg trekker meg unna er da de som har et genuint varmt hjerte. Mennesker som viser uselvisk oppofrelse for andre treffer meg på måter som gjør at det er vanskelig å ikke oppføre seg på samme vis for dem. Ellers så må personen ha hjerne som brukes aktivt. Både rent fag/teknisk og sosialt. Til sist kommer det overfladisk nok at personene ser noenlunde greit ut. Alt fra gjennomsnittlig og opp. Dog, sterkt overvektige mennesker har jeg aldri tent på, slik at kroppsformen bør være noenlunde slank.

Personer som innehar disse egenskapene vil fort merke at jeg forsvinner stille ut av livene deres, ene og alene for at jeg vil unngå smerten med et liv i usikkerhet.

Skrevet

Snill og grei, omsorgsfull, god økonomisk sans, har selvtillitt uten å være høy på seg selv, sosial, tør å si sin mening, selvstendig, romantisk :)

Skrevet

Jeg vil ha en mann som er snill, handy, mandig, hjelpsom og morsom. Han må ikke ta seg selv så høytidelig, og ha en jobb som han liker. Han må kunne se at ting må gjøres, og ikke forvente at jeg skal gjøre alt.

Jeg styrer unna menn som er voldelige, blir ofte sure/sinte, eller som tror/vet selv at de er deilige. Sistnevnte er til å spy av! Selvtillit er bra, men det finnes grenser.

Skrevet

Styrer unna arrogante, selvhøytidelige og selvopptatte menn. Merker nå at om jeg fortsetter kan denne listen fort bli lang...

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste for meg er at hun er glad i barn og dyr. Da har man som regel allerede fått alt som betyr noe. Sex er ikke veldig viktig, men litt nærhet synes jeg må til.

Anonymous poster hash: 8001f...b38
Skrevet

Det viktigste for meg er at hun er snill. Tenk så lett verden er når man bare er snille med hverandre? Tenk litt på den...

AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste for meg er at hun er snill. Tenk så lett verden er når man bare er snille med hverandre? Tenk litt på den...

Enig Arcturus, men snille folk er jo så kjeeeeedelige(gjesp) ifølge det jeg har lest på nettet.

Skrevet

Enig Arcturus, men snille folk er jo så kjeeeeedelige(gjesp) ifølge det jeg har lest på nettet.

Javisst. Jeg har ingen link på det (spesielt interesserte kan google litt), men jeg har lest at psykopater er svært godt likt. De manipulerer grovt, ofte helt åpenbart. De setter seg selv først, alle andre sist. De er spennende, populære, interessante. Snille mennesker blir brukt, tråkket på, lagt til side som uinteressante, kjedelige.

Et av livets store tragedier er når de gode menneskene kommer sist på prioriteringslisten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Javisst. Jeg har ingen link på det (spesielt interesserte kan google litt), men jeg har lest at psykopater er svært godt likt. De manipulerer grovt, ofte helt åpenbart. De setter seg selv først, alle andre sist. De er spennende, populære, interessante. Snille mennesker blir brukt, tråkket på, lagt til side som uinteressante, kjedelige.

Et av livets store tragedier er når de gode menneskene kommer sist på prioriteringslisten.

Der traff du spikeren i kista. Som om jeg skulle sagt det selv.

Skrevet

Det er mye jeg vil se etter, men en av de viktigste tingene er at han må kunne stå for det han mener er riktig. Selv når det stormer rundt han og fristelsene er mange.

Skrevet

Det er mye jeg vil se etter, men en av de viktigste tingene er at han må kunne stå for det han mener er riktig. Selv når det stormer rundt han og fristelsene er mange.

La meg se om jeg forstår deg riktig: Ut av alle ønskelige kvaliteter velger du stahet som det du setter aller høyest??

Skrevet

I en partner ser jeg etter en personlighet som matcher min, en reflektert person, en sparringspartner som kan tilføre min verden noe og jeg hans. Og ikke minst må han være snill! Det er ikke sant at Nice guys finish last, det er kjedelige fyrer som man flykter fra :P

Skrevet

La meg se om jeg forstår deg riktig: Ut av alle ønskelige kvaliteter velger du stahet som det du setter aller høyest??

Nei, jeg snakker ikke om stahet. Jeg snakker om integritet, høy moral til å gjøre det som er det riktigste i enhver situasjon, om å følge sin indre stemme, selvrespekt, og å være et medmenneske.

Men veldig morsomt at du tolket det til å handle om stahet da.. :laugh:

Skrevet

Nei, jeg snakker ikke om stahet. Jeg snakker om integritet, høy moral til å gjøre det som er det riktigste i enhver situasjon, om å følge sin indre stemme, selvrespekt, og å være et medmenneske.

Men veldig morsomt at du tolket det til å handle om stahet da.. :laugh:

Integritet og karakter er jo nesten selvsagt. De aller, aller færreste har så lav selvrespekt at de lar seg trykke i søla uten å protestere.

Jeg ser på evnen til å forandre mening i lys av ny informasjon som en styrke. Hvis man skal stål-vilje seg gjennom all motgang uten å revurdere eget ståsted underveis er man jo rett og slett en stabeis. Hvordan dette er den klart viktigste kvaliteten hos en partner høres jo rett og slett litt rart ut? ;) Hva skjedde med omsorg? Snillhet? Ærlighet? Entusiasme?

• Liker 1
Skrevet

Integritet og karakter er jo nesten selvsagt. De aller, aller færreste har så lav selvrespekt at de lar seg trykke i søla uten å protestere.

Jeg ser på evnen til å forandre mening i lys av ny informasjon som en styrke. Hvis man skal stål-vilje seg gjennom all motgang uten å revurdere eget ståsted underveis er man jo rett og slett en stabeis. Hvordan dette er den klart viktigste kvaliteten hos en partner høres jo rett og slett litt rart ut? ;) Hva skjedde med omsorg? Snillhet? Ærlighet? Entusiasme?

Det er jo der det. Altså, jeg legger sikkert mye mer inn i disse ordene enn andre. Som sagt, skrev jeg at dette var en av de viktigste tingene :)

En mann er jo gjerne mye mer enn bare en stabukk .. :lur:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Omsorgsfull, ansvarsbevisst, leken, humoristisk, viril, kan kommunisere, ærlig, snill og generøs :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omsorgsfull, ansvarsbevisst, leken, humoristisk, viril, kan kommunisere, ærlig, snill og generøs :)

Så det vil si at snille gutter har en sjanse hos noen kvinner da? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...