beliiebeer Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Noen tips? Jeg har prøvd en stund med en fiber balance med kalkunkorvsskive på. Fortsatt sulten. Prøvde også en salat hvor jeg blandet: 1 skive kalkunkorv paprika tomat ruccolasalat agurk mais fetaost Dette ble litt under 200 kcal men smakte pyton.. noen forslag fra dere?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Noen tips? Jeg har prøvd en stund med en fiber balance med kalkunkorvsskive på. Fortsatt sulten. Prøvde også en salat hvor jeg blandet: 1 skive kalkunkorv paprika tomat ruccolasalat agurk mais fetaost Dette ble litt under 200 kcal men smakte pyton.. noen forslag fra dere? Personlig bryr jeg meg mer om kvaliteten på det jeg spiser enn kaloriene, men en idé er jo å wokke noe kjøtt/kylling/fisk i strimler sammen med grønnsaker, krydder og tilsette avokado/nøtter/frø. Sunt, godt og mettede Anonymous poster hash: 84970...c74
mumfi Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Rugsprø med magerost, havregrøt med blåbær, salat + noe proteiner som kylling og egg, gresk yoghurt med bær, mellommåltidene fra Tine som heter 14, rugsprø med philadelphiaost, skyr, tomatsuppe med egg, rugsprø med kalkunpålegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå