AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Skal/har dere andre bruder der ute holde/holdt tale til brudgommen? Klarer virkelig ikke bestemme meg om jeg skal eller ikke skal! Anonymous poster hash: dc1df...3d8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #2 Skrevet 29. mai 2014 Vi skal holde en liten tale til hverandre ja (2-5 min).Anonymous poster hash: 71821...3ec
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #3 Skrevet 29. mai 2014 For meg var det en selvfølge å holde tale til ham. At kun mannen skal gjøre det er merkelig gammeldags (sier ikke at det er sånn du tenker TS - men det er jo sånn tradisjonen er). Men så hadde jeg jo lyst også, det var mest derfor. Jeg var veldig opptatt av at INGEN skulle holde tale i bryllupet vårt om de egentlig ikke hadde lyst og kom til å grue seg så mye at det tok ved litt av hyggen den dagen. Ingen - enten det var brudepar, foreldre, forlovere eller noen andre. Er ikke verdt å oftre en persons hygge for at en gjeng med folk skal få høre en tale som er "forventet" og som de neppe kommer til å huske et eneste ord av Anonymous poster hash: b2ed6...83b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå