AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Trenger alt jeg kan få av tips og ideer. Vi gifter oss neste sommer, og ønsker å ha bryllupet i Tønsberg. Der er han fra og foreldre, søsken og venner bor der og. Vi bor ikke så langt unna. Min familie må uansett reise til bryllupet, derfor fant vi ut at Tønsberg er lurt, da slipper i hvert fall hans familie å reise. Vi er helt i starten av planleggingen, og vet at vi vil ha lite selskap. Blir ca 30-35 gjester. Vi vil ikke ha kirkebryllup. Drømmen hadde vært strand eller svaberg eller noe lignende. Vi elsker havet begge to. Selskapet ønsker vi å ha i nærhet av hotell eller på hotell. Om vi ordner mat, drikke og servering selv, eller kommer til alt klart som på hotell spiller ingen rolle egentlig. Vi ønsker ikke en stiv stemning, så gjerne tapas, grilling eller noe lignende. Så tar imot alt av anbefalinger dere har på lokale og vielses sted. Anonymous poster hash: 47b48...d09
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Villa Møllebakken? Anonymous poster hash: d113c...96c 1
Gjest Tekola Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Engø gård? Evt. med vielse ute på Verdens ende?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Skrevet 29. mai 2014 Borge Hotel på Husøy😊Anonymous poster hash: 9d2e6...4c8
Niennas Skrevet 29. mai 2014 #5 Skrevet 29. mai 2014 Trenger alt jeg kan få av tips og ideer. Vi gifter oss neste sommer, og ønsker å ha bryllupet i Tønsberg. Der er han fra og foreldre, søsken og venner bor der og. Vi bor ikke så langt unna. Min familie må uansett reise til bryllupet, derfor fant vi ut at Tønsberg er lurt, da slipper i hvert fall hans familie å reise. Vi er helt i starten av planleggingen, og vet at vi vil ha lite selskap. Blir ca 30-35 gjester. Vi vil ikke ha kirkebryllup. Drømmen hadde vært strand eller svaberg eller noe lignende. Vi elsker havet begge to. Selskapet ønsker vi å ha i nærhet av hotell eller på hotell. Om vi ordner mat, drikke og servering selv, eller kommer til alt klart som på hotell spiller ingen rolle egentlig. Vi ønsker ikke en stiv stemning, så gjerne tapas, grilling eller noe lignende. Så tar imot alt av anbefalinger dere har på lokale og vielses sted. Anonymous poster hash: 47b48...d09 Oj, mange krav. Et flott vielsested som passer med lite gjester er Vallø Kirke, men dere vil ikke gifte dere kristelig. Et lite, fint lokale ved havet er jo Vallø Båtforening. Det fine med dette lokalet er at du kan servere hva som helst (i motsetning til Villa Møllebakken, der du må bestille mat av dem). Det ligger også rett ved båthavna, to minutter kjøring fra Furustrand camping (høres verre ut enn hva det er ), og ti minutter fra sentrum, der det finnes masse hoteller. Selv valgte vi Villa Møllebakken, men det er nok ganske stivt. Det er jo "Herskapelig AS" som eier det, og det sier jo sitt Dere har jo også Quality Hotell Tønsberg, som ligger ved brygga og vikingskipet. Kan se for meg at en vielse der ute kan være veldig flott. Det er vel egentlig det eneste hotellet i Tønsberg kommune jeg kan anbefale.
Niennas Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Da vi giftet oss for tre år siden, så var Ladestasjonen i Jensesund aktuelt. Klarer ikke å finne en nettside som fungerer lenger, så kanskje de måtte gi opp, men det hadde vært midt for dere! Kunne jo ringt Tønsberg taxibåt å hørt? http://www.bryllupslokaler.com/index.php/Vestfold/Ladestasjon-i-Jensesund/View-details.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå