Gå til innhold

Menn, hva hadde dere tenkt om dette sitatet fra en date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig sitat. Det slår meg ikke som et kompliment i det hele tatt. Høres ut som ei uvitende, fordomsfull kvinne som samtidig er naiv og godtroende om ett unntak fra fordommene sine.

Det er vel heller et skråblikk på noen kvinners tendens til å dra alle menn over en kam, men at hun ikke vil det skal gjelde for den mannen hun er blitt forelsket i... Et kritisk humoristisk sitat.

Anonymous poster hash: 9e6c7...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mer som en fornærmelse mot seg selv. Spiller på at man mister all kritisk sans når man er stormforelsket, og blir blindet.

Gjest heihade
Skrevet (endret)

Det er vel heller et skråblikk på noen kvinners tendens til å dra alle menn over en kam, men at hun ikke vil det skal gjelde for den mannen hun er blitt forelsket i... Et kritisk humoristisk sitat.

Anonymous poster hash: 9e6c7...2df

Er vel heller? Det var vel det jeg sa, bare med andre ord.

Alt i alt. Synes dette tullete sitatet driter ut både menn og kvinner og er ikke noe jeg ville sendt til noen jeg ønsket å smigre.

Endret av heihade
Skrevet

Jeg er ikke mann, men jeg syns sitater virkelig ikke er noe bra. Jeg datet en gang en fyr som tok tekster fra sanger av Bryan Adams og sendte i tekstmeldinger og ignorerte mine spørsmål på når det var snakk om å møtes en dag som allerede var avtalt. Altså, slike klisne sitater er jo døden for et forhold.

Jeg: Kjære, hva vil du ha til middag, eller skal vi gå ut i parken og kjøpe noe?

Han: Everything I doooo I doooo for youuuuu...

Nei faen altså. Sorry ts, er dere begge komfortable med det, så ok. Men for meg? NO!

• Liker 2
Skrevet

Virker som han tok det som et kompliment hvertfall, så da er jeg fornøyd jeg ;)

Og når denne fyren sender sånne sitater som dette:

If a woman tells you she's twenty and looks sixteen, she's twelve. If she tells you she's twenty-six and looks twenty-six, she's damn near fourty. -Chris Rock

Og denne:

A vasectomy means never having to say you're sorry.

-Da regner jeg med det er greit å tulle litt også ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At det er kleint. Sitater er for folk som ikke klarer å formulere en god tanke selv med mindre sitatet er helt unikt og veldig treffende. Ikke på engelsk for to nordmenn (hvis han er norsk).

Kvinner som siterer Mae West er alltid litt tragiske.

Anonymous poster hash: 09033...2af
Skrevet

At det er kleint. Sitater er for folk som ikke klarer å formulere en god tanke selv med mindre sitatet er helt unikt og veldig treffende. Ikke på engelsk for to nordmenn (hvis han er norsk). Kvinner som siterer Mae West er alltid litt tragiske. Anonymous poster hash: 09033...2af

Da er vi nok like tragiske begge to regner jeg med ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig lite fint å fortelle andre at de er tragiske! Alle mennesker er ikke like, heldigvis.

Om et par liker å skrive sitater til hverandre, så la de gjøre det.

Jeg liker hverken sitater, røde roser eller ferdigskrevne kort, så hadde blitt satt ut om en jeg traff var sånn, og rask funnet ut at han ikke var noe for meg. Men å synes han er tragisk? Aldri!

Anonymous poster hash: abf8d...371

• Liker 4
Skrevet

Det er utrolig lite fint å fortelle andre at de er tragiske! Alle mennesker er ikke like, heldigvis.

Om et par liker å skrive sitater til hverandre, så la de gjøre det.

Jeg liker hverken sitater, røde roser eller ferdigskrevne kort, så hadde blitt satt ut om en jeg traff var sånn, og rask funnet ut at han ikke var noe for meg. Men å synes han er tragisk? Aldri! Anonymous poster hash: abf8d...371

Takk for den AB, jeg bryr meg ikke mindre for å si det sånn, er jeg tragisk i første AB's øyne, javel så er jeg det da ;)

Det jeg kan love dere for sikkert er at mannen det gjelder så langt i fra er tragisk ;) Men kanskje litt sær..? ;) Og sånt liker jeg :)

Skrevet

Tamt. Og veldig, veldig kleint.

Skrevet

Virker som han tok det som et kompliment hvertfall, så da er jeg fornøyd jeg ;)

Og når denne fyren sender sånne sitater som dette:

If a woman tells you she's twenty and looks sixteen, she's twelve. If she tells you she's twenty-six and looks twenty-six, she's damn near fourty. -Chris Rock

Og denne:

A vasectomy means never having to say you're sorry.

-Da regner jeg med det er greit å tulle litt også ;)

Høres nesten ut som dere to har noe på gang ;) Lykke til! :blomst:

Skrevet

Om en fyr hadde bombardert meg med sitater, og ikke skrevet "fra hjertet", så ville jeg tenkt det var et menneske som ikke evnet å uttrykke seg verbalt, noe som er viktig for å kunne kommunisere. Det hadde ikke vært noe for meg, siden jeg vil kommunisere med et menneske!

Ang det sitatet fra Mae West... Jeg hadde skjønt det om det kom fra en mann som ville skryte av sin egen uovertreffelighet, men fra en dame virker det meningsløst ( syns jeg :-) )

Skrevet (endret)

haha, jeg er enig med ts. :D hvorfor ta alt så gravalvorlig?

ingenting er bedre en å henge med folk en kan være avslappet og smårar sammen med uten å overanalysere det til døde.

så om en syns sitater er gøy, bare ha det gøy! :)

(edit: mener smårar på en positiv måte, bare så det ikke blir noen misforståelser. ) :)

Endret av spektralkatt
Skrevet

haha, jeg er enig med ts. :D hvorfor ta alt så gravalvorlig?

ingenting er bedre en å henge med folk en kan være avslappet og smårar sammen med uten å overanalysere det til døde.

så om en syns sitater er gøy, bare ha det gøy! :)

(edit: mener smårar på en positiv måte, bare så det ikke blir noen misforståelser. ) :)

Og vel, smårar er hvertfall jeg ;) Og han også egentlig en sjarmerende måte :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og der dreit jeg meg ut med linken

Prøver en gang til

Captain-obvious.jpg

Anonymous poster hash: 4576d...85c
  • Liker 1
Skrevet

Ja hadde bare daten min hatt baller nok til å svare det så AB ;) Meeeen han er nok av den typen som ikke vil si ting rett ut han.

Skrevet

Men are all alike -- except the one you've met who's different.

-Mae West

Toppen av kransekaken er vel om vedkomne melder ordet klisje i en eller annen sammenheng i tillegg.

Tenker på vedkomne som kommer med slike sitater som rimelig tett klein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...