AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 På denne siden hos Amazon... http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=201337930 ...ser man at veldig mye ikke kan leveres til Norge. Først trodde jeg dette antakelig var knyttet til EU på noe vis, men så la jeg merke til at Sveits ikke var unntatt, så det må være noe annet. Noen som vet? Anonymous poster hash: e865b...083
ekkoet Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Er du sikker på at de ikke kan levere til Norge? Det står bare i listen hvor de kan levere, ikke hvor de ikke kan levere. Iom at det er en såpass bred kategori så synes jeg det er rart om ikke flere av tingene kan leveres til Norge. Jeg prøvde å bestille noe som sorterer under musikkinstrumenter, jeg kom helt til siste knapp hvor porto ble lagt på uten beskjed om at det ikke gikk.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Fordi myndighetene ikke vil at du skal få billige produkter, de ønsker at du skal betale så høy pris som overhode mulig INNE i Norge, slik at de får mest mulig salgsskatt Anonymous poster hash: e0cae...4f8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Sveits er ikke medlem av EU (og ikke EØS-avtalen heller). :-) Anonymous poster hash: e3b20...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå