AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Hei. Er en jente på 19 som tenkte å ta juvederm snart. Vet dere om noen bra steder i Oslo for dette? Vil gjerne ha 1 ml. Har tenkt lenge på dette.. dere som har tatt juvederm eller restylane, del erfaringer. Fornøyd med resultatet? Vondt? Var det veeldig hoven etterpå? Anonymous poster hash: 8b453...ca0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 De på Akademikliniken er flinke. Jeg var helt ekstremt hoven etterpå, i ca. 3 dager. Ser helt jævlig ut. Men når hevelsen har lagt seg blir det kjempefint, om du gjør det hos noen som kan sakene sine. 1 ml er en fin start. Jeg har fått bedøvelseskrem i forkant av behandlingen, og da gjør det ikke vondt i det hele tatt. Du kan kjenne litt, alt ettersom hvor lenge kremen har fått virke(en gang svidde det litt, men andre ganger har jeg ikke kjent noe som helst), men stort sett er det fullt overkommelig. Ingenting å være redd for, og det er fort gjort. Anonymous poster hash: 4d849...ba4
Gresshoppa Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Hei. Er en jente på 19 som tenkte å ta juvederm snart. Vet dere om noen bra steder i Oslo for dette? Vil gjerne ha 1 ml. Har tenkt lenge på dette.. dere som har tatt juvederm eller restylane, del erfaringer. Fornøyd med resultatet? Vondt? Var det veeldig hoven etterpå? Anonymous poster hash: 8b453...ca0 Denne klinikken i Oslo har tilbud nå i mai og juni (til og med 16.juni). Har vært der en gang tidligere, og var veldig fornøyd. Skal dit neste uke
jennykaatz Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Bestill time for behandling med Juvederm online eller på telefon 30 05 21 00.
Ruslebiff Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 De på Akademikliniken er flinke. Jeg var helt ekstremt hoven etterpå, i ca. 3 dager. Ser helt jævlig ut. Men når hevelsen har lagt seg blir det kjempefint, om du gjør det hos noen som kan sakene sine. 1 ml er en fin start. Jeg har fått bedøvelseskrem i forkant av behandlingen, og da gjør det ikke vondt i det hele tatt. Du kan kjenne litt, alt ettersom hvor lenge kremen har fått virke(en gang svidde det litt, men andre ganger har jeg ikke kjent noe som helst), men stort sett er det fullt overkommelig. Ingenting å være redd for, og det er fort gjort. Anonymous poster hash: 4d849...ba4 Er ikke 1 ml veldig mye å begynne med? Trodde 0,5 ml var bedre, men det gjelder kanskje bare restylane?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå