Avogadro Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Jeg var innom Adam og Eva i Bogstadveien på Markedsdagene på lørdag, og da var det ei av de som jobbet der som sa at håkuren jeg kjøpte (Redken) kunne jeg bruke som "leave-in"-hårkur. Kan dette stemme? Står jo på pakken at man skal vaske ut kuren nøye, så forstår ikke helt. Noen som vet? På forhånd takk for hjelpen
Gjest iGirl Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Hmm høres rart ut synes jeg. For hårkur påføres jo etter shampoo når skjell-lagene er åpne og håret er motagelig for behandling. Poenget med å skylle ut og avslutte med balsam er å lukke skjell-lagene igjen. ....slik har iallefall jeg forstått det.
Puny Skrevet 28. mai 2014 #3 Skrevet 28. mai 2014 Å la være å skylle ut, hørtes drastisk ut, men jeg pleier å sove med den over natten sånn at den får trukket godt og lenge inn....
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Hæ? Skal man ikke bruke hårkuren etter balsamen? ikke før balsamen vel? Da har jeg gjort det feil hehe Anonymous poster hash: bbf6a...3ca
Gjest constance90 Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Hæ? Skal man ikke bruke hårkuren etter balsamen? ikke før balsamen vel? Da har jeg gjort det feil hehe Anonymous poster hash: bbf6a...3ca Nei, hårkur før balsam 3
Gjest iGirl Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Hæ? Skal man ikke bruke hårkuren etter balsamen? ikke før balsamen vel? Da har jeg gjort det feil heheAnonymous poster hash: bbf6a...3ca Balsam skal etter hårkuren er skylt ut. 2
Puny Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Hårkur først, så balsam, så kaldt vann for å lukke... 1
Ferny Skrevet 30. mai 2014 #8 Skrevet 30. mai 2014 Å la være å skylle ut, hørtes drastisk ut, men jeg pleier å sove med den over natten sånn at den får trukket godt og lenge inn.... Var vel noe sånt frisøren mente - man vasker jo håret på et eller annet tidspunkt senere liksom.
Puny Skrevet 30. mai 2014 #9 Skrevet 30. mai 2014 Var vel noe sånt frisøren mente - man vasker jo håret på et eller annet tidspunkt senere liksom. Det å sove med det over natten, eller ta det ut mange timer etterpå på kvelden kan jeg anbefale det er ikke noe stress... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå