Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fornøyd er du med vogna?

Har du hatt andre vogner?

Jeg har en stor og tung vogn, med fire hjul, og angrer på kjøpet. Er derfor nå på jakt etter en vogn som ikke er så tung, lett å kjøre og tar mindre plass i bilen?

Har en Toyota Yaris..bagasjerommet er ikke av det største :sukk:

Anonymous poster hash: 3dc6e...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bruke søkefunksjonen? Det finnes utallige tråder om samme emne…

Anonymous poster hash: 1030b...09c
AnonymBruker
Skrevet

Hadde TFK til nr. 1, har nå Mountain buggy til nr.2 Så lenge du ikke er avhengig av håndbrems (hvem er det?) så er Mountain buggy helt klart å foretrekke!

Mye bedre å trille, mye lettere og tar mye mindre plass i bilen.

Prøvekjør begge to før du handler, så ender du nok opp med Mountain buggy.

Anonymous poster hash: ea9f6...2af
AnonymBruker
Skrevet

Hadde TFK til nr. 1, har nå Mountain buggy til nr.2 Så lenge du ikke er avhengig av håndbrems (hvem er det?) så er Mountain buggy helt klart å foretrekke!

Mye bedre å trille, mye lettere og tar mye mindre plass i bilen.

Prøvekjør begge to før du handler, så ender du nok opp med Mountain buggy.

Det siste stemmer jo ikke i det hele tatt, jeg har og hatt begge og TFK tar mindre plass i bilen.

Men jeg ville heller gått for Bumbleride Indie hvis du ikke er avhengig av håndbrems. Den har suveren trillekomfort, er mindre enn noen av de andre trehjulingene og passer like lenge til store barn som TFK. Den blir mitt valg denne gangen!

Anonymous poster hash: 08356...cda

AnonymBruker
Skrevet

Det siste stemmer jo ikke i det hele tatt, jeg har og hatt begge og TFK tar mindre plass i bilen.

Men jeg ville heller gått for Bumbleride Indie hvis du ikke er avhengig av håndbrems. Den har suveren trillekomfort, er mindre enn noen av de andre trehjulingene og passer like lenge til store barn som TFK. Den blir mitt valg denne gangen!

Da er det noe galt en eller annen plass for min mountain buggy tar mindre plass i bilen enn TFKén til søsteren min. :klo: Hadde nemmelig begge i bilen på 17. mai. Mountain buggyen er litt lenger men helt flat, TFK er mer klumpete og høy.

Mountain buggy er forøvrig mye bedre å trille og mer stabil enn bumbleride.... Jaja, smak og behag, men det er jo greit å være ærelig!

Prøv du, TS, så får du se selv. :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Mens jeg elsker håndbremsen! Fantastisk godt når man går i nedoverbakker.

Er veldig forbøyd med vognen!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke fordra vogna som sportsvogn!!!! Som bagvogn var den veldig grei, bortsett fra bagen var liten. Merket det godt siden jeg hadde sommerbarn, da må ein jo begynne med vinterpose når de er en 4-5-6 mnd og da ble bagen liten fort!

De tingene jeg ikke likte med sportsdelen var:
- Glidlås reguleringene for "alt". Skulle du gjøre noe med vogna så var det jo kun glidlåser å regulere med. Liggestilling, myggnetting. Jeg ble rett og slett gal :P Styrete når eg skulle lukke glidlåsene når ungen hadde våknet og skulle opp å se
- Kurven under er helt utrolig vanskelig å komme til! Fikk nesten ikke kneppt inn stellebag'en/varer når liggestillingen var helt nede
- Liggestillingen/selene var helt utrolig dårlig for mitt barn. Måtte kjøpe en "pute" for å plassere selene mer rett liksom. Låg liksom med en "knekk" midt i ryggen, såg heilt forferdelig ubehageligt ut.

Nei, syns ikke de positive tingene veide opp så den ble solgt fort :P Og jeg skjønner ikke hvem som elsker den vogna der :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommenterte over her, men glemte å klage over kurven under. Helt ubrukelig, sånn sett er også Mountain buggyen MYE bedre. Får plass til to bæreposer med mat minst!

AnonymBruker
Skrevet

Da er det noe galt en eller annen plass for min mountain buggy tar mindre plass i bilen enn TFKén til søsteren min. :klo: Hadde nemmelig begge i bilen på 17. mai. Mountain buggyen er litt lenger men helt flat, TFK er mer klumpete og høy.

Mountain buggy er forøvrig mye bedre å trille og mer stabil enn bumbleride.... Jaja, smak og behag, men det er jo greit å være ærelig!

Prøv du, TS, så får du se selv. :)

Hvor har du det fra at Bumbleride er mindre stabil enn MB, det er jo ren løgn. Ta en prat med hun som driver Vognverden du TS, hun har etter bruk av 30 vogner til flere barn endt opp med Bumbleride som den ultimate favoritt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av dem som elsker tfk.

Både som bagvogn og sportsvogn.

Bagen var en av de største når vi kjøpte, og vår brukte den til han var en syv mnd ihvertfall, uten problemer.

Sportsdelen er stor og romslig, noe vår liker. Han sover i den i barnehagen hver dag, og hos oss er det ingen knekk i ryggen eller annet. Han ligger fint og trives godt.

Ja, kurven under er vanskelig å bruke når sportsdelen er helt nede i liggestilling!

Nei, sportsdelen kan ikke vendes! For meg er det de negative tingene.

Vi har en liten bil, og får den helt fint inn i bilen. Den er enkel å slå sammen og tar liten plass.

Den er lett å trille både på asfalt, grus og snø, samt at den er en drøm å manøvrere mellom reoler i butikker og kjøpesenter.

Skrevet

Elsker min TFK Joggster twist!

Eneste negative er kurven under som flere har nevnt. Ellers er den topp :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av dem som elsker tfk.

Både som bagvogn og sportsvogn.

Bagen var en av de største når vi kjøpte, og vår brukte den til han var en syv mnd ihvertfall, uten problemer.

Sportsdelen er stor og romslig, noe vår liker. Han sover i den i barnehagen hver dag, og hos oss er det ingen knekk i ryggen eller annet. Han ligger fint og trives godt.

Ja, kurven under er vanskelig å bruke når sportsdelen er helt nede i liggestilling!

Nei, sportsdelen kan ikke vendes! For meg er det de negative tingene.

Vi har en liten bil, og får den helt fint inn i bilen. Den er enkel å slå sammen og tar liten plass.

Den er lett å trille både på asfalt, grus og snø, samt at den er en drøm å manøvrere mellom reoler i butikker og kjøpesenter.

Bruker du vognpose/underlag i sportsdelen, eller sitter babyen rett i den store kalde vogna? :P

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vår babyjogger. Den finnes jo også i flere størrelser

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med TFK, har svart i en av trådene linket til her oppe!:)

Og quickfix- bagen er en av de aller største på markedet. Var i alle fall det i 2012. Madrassen var faktisk både lengre og bredere enn selv Simo, som gir inntrykk av å være gigantiske der de står og ruver!:)

Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Bruker du vognpose/underlag i sportsdelen, eller sitter babyen rett i den store kalde vogna? :P

Bruker selvsagt ikke pose eller annet underlag i vognen på sommeren.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bruker du vognpose/underlag i sportsdelen, eller sitter babyen rett i den store kalde vogna? :PAnonymous poster hash: 3dc6e...bf8

Jeg har lammeskinn som sitteunderlag sommer som vinter. Lammeskinn er varmeregulerende, så mange bruker det til og med i syden.

Min lille liker å ha god plass, så for oss har tfken vært super.

Endret av Bachata
Gjest Magdalene
Skrevet

Lammeskinn er varmeregulerende, så mange bruker det til og med i syden.

For noen ;) Mine unger svetter i hjel med lammeskinn på sommeren.

Skrevet

For noen ;) Mine unger svetter i hjel med lammeskinn på sommeren.

Jada, det er nok forskjell. :)

Min er varm av seg, men sover glatt på lammeskinn både i vogna og i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...