AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Noen som har hatt bryllupsfesten sin på Kronstad hovedgård etter at Fanacatering tok over? Vi har leid lokalet til neste år, og jeg bare eeelsker det! Er selvsagt en del og sette fingen på, slik som toalettet og inngangsparti, men det er jo ikke der vi skal oppholde oss;) MEN jeg lurer på hva vi kan forvente av Fanacatering?? Det er med serveringspersonell, rydding, kokk, mat, oppdekking i pris. Vi skal ha medbrakt drikke, må vi da stille med bartender selv? Jeg kommer til å ville være ganske mye med å bestemme hvordan ting skal se ut, og stresser litt med dette. Hvordan har folk opplevd at Fanacatering lytter til brudeparets ønsker? Skal sannsynligvis ha candybar og, så har veldig lyst å komme dagen før å sette i stand selv, men det får vi kun lov til om den ikke er utleid på forhånd. Kan vi leie lokalet selv dagen før, uten å bruke cateringen f.eks.? Anonymous poster hash: 72bdb...aaa
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Kanskje du skal ringe Fana Catering og spørre disse spørsmålene? Hva vi svarer her kan jo være feil da Fana Catering kan ha forandret prosedyrer siden vi brukte dem. Anonymous poster hash: 4cb81...d24
SiMa Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Noen som har hatt bryllupsfesten sin på Kronstad hovedgård etter at Fanacatering tok over? Vi har leid lokalet til neste år, og jeg bare eeelsker det! Er selvsagt en del og sette fingen på, slik som toalettet og inngangsparti, men det er jo ikke der vi skal oppholde oss;) MEN jeg lurer på hva vi kan forvente av Fanacatering?? Det er med serveringspersonell, rydding, kokk, mat, oppdekking i pris. Vi skal ha medbrakt drikke, må vi da stille med bartender selv? Jeg kommer til å ville være ganske mye med å bestemme hvordan ting skal se ut, og stresser litt med dette. Hvordan har folk opplevd at Fanacatering lytter til brudeparets ønsker? Skal sannsynligvis ha candybar og, så har veldig lyst å komme dagen før å sette i stand selv, men det får vi kun lov til om den ikke er utleid på forhånd. Kan vi leie lokalet selv dagen før, uten å bruke cateringen f.eks.? Anonymous poster hash: 72bdb...aaa Hva er candybar? Det høres spennende ut. Om dere kan leie dagen før uten å bestille mat må du nesten spørre dem om, vet det praktiseres forskjellig forskjellige steder.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #4 Skrevet 28. mai 2014 Ja, skal selvsagt høre med de. Men lurer på om noen har erfaring med en av de to, gode og dårlige? Anonymous poster hash: 72bdb...aaa
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #5 Skrevet 28. mai 2014 Ja, skal selvsagt høre med de. Men lurer på om noen har erfaring med en av de to, gode og dårlige? Anonymous poster hash: 72bdb...aaa Hvordan er det med utetid der? Er det slik at alle må være ute til et viss tidspunkt på natten eller kan man holde på å så lenge man vil? Anonymous poster hash: ecede...30e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #6 Skrevet 29. mai 2014 Hvordan er det med utetid der? Er det slik at alle må være ute til et viss tidspunkt på natten eller kan man holde på å så lenge man vil? Anonymous poster hash: ecede...30e Anonymous poster hash: 72bdb...aaa
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #7 Skrevet 29. mai 2014 Hvordan er det med utetid der? Er det slik at alle må være ute til et viss tidspunkt på natten eller kan man holde på å så lenge man vil? Anonymous poster hash: ecede...30e En må være ute til 02. Drikken og musikken (tror jeg) stenges av 01.30-.. Anonymous poster hash: 72bdb...aaa
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med Kronstad hovedgård eller Fana Catering ? Anonymous poster hash: 72bdb...aaa
Gjest Trappetroll Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Jeg har hørt mye forskjellig om Fana catering. Noen jeg kjenner fikk veldig lite mat i porsjonene. Noen andre syntes maten var mindre god. En venninne av meg er strålende fornøyd. Så har hørt litt forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Pga talene ble maten kald. Men det var mye mat. Og mat som de fleste liker. Anonymous poster hash: 3e718...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå