Gå til innhold

Når begynner lærerne i jobb etter sommerferien? Dato.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jaja, slik er det på KG, et enkelt spørsmål og fullt angrep!

Min plan er nok ikke å bli norsklærer nei:) Men når du nevner det så har du helt rett i at det skulle stått "å" og ikke "og" der. Til tross for det synes jeg du kan tenke deg om to ganger før du går i strupen på noe på den måten.

Det er ikke så kjekt å få det slengt i trynet av en som ikke vet hva han/hun snakker om.

Til din informasjon så har jeg kun fått meget positive tilbakemeldinger av alle lærerne jeg har hatt i praksis. Å være lærer krever mye mer enn bare rettskriving, noe kan en ikke lese seg til.

Takk til dere som har kommet med svar på det jeg faktisk spurte etter :)

- Ts.

Anonymous poster hash: 19467...071

Hvis du ikke la merke til det er det to forskjellige AB. Denne ABen du siterte var ikke meg, som altså kommenterte feilene dine.

Selvfølgelig er det å være lærer mye mer enn å kunne å/og-regelen, men jeg fatter ikke hvordan dere ikke kan se på dette som et problem. Det ER faktisk et problem for elevene når lærerne ikke kan slike ting som og/å-regelen. Det er egentlig det samme om du skal bli norsklærer eller ikke. Du vil uansett påvirke elevene dine. Jeg synes at alle lærere bør kunne slikt, og det er ikke vanskelig å lære seg det. Hvorfor skal elevene lære seg det når lærerne deres ikke engang gidder?

Med tanke på at vedkommende har fått det påpekt her, så er det fint mulig å lære det på — hold deg fast — et par timer, og ikke et år.

Og skal vedkommende undervise i norsk, hva vet du om det?

Anonymous poster hash: bee65...486

Selvfølgelig er det mulig å lære det på et par timer, men det var jo ikke poenget mitt heller. Når TS har latt være å lære det på så mange år, regner jeg med at h*n heller ikke vil lære det nå.

Anonymous poster hash: 37f6e...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...