AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg skal gifte meg i august til neste år og driver å planlegger dette. Jeg er ferdig utdannet lærer til våren -15, og håper da selvsagt at jeg har fått jobb til høsten 2015. Jeg lurer derfor på når lærerne begynner på jobb igjen etter sommerferien? Det er snakk om barneskole. Greit å vite i forhold til om vi kan planlegge en liten bryllupsreise, eller om det ikke lar seg gjøre. Anonymous poster hash: 19467...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Del Skrevet 27. mai 2014 Undervisninga starter 18. august så i hvertfall en uke før bør du beregne jobb. Anonymous poster hash: efa76...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Del Skrevet 27. mai 2014 Undervisninga starter 18. august så i hvertfall en uke før bør du beregne jobb. Anonymous poster hash: efa76...1a2 glem det, jeg leste feil og trodde det var snakk om i år. Men skoleåret starter til ca samme tid hvert år. Anonymous poster hash: efa76...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Del Skrevet 27. mai 2014 Så lærerne begynner en uke før elevene? Anonymous poster hash: 19467...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Del Skrevet 27. mai 2014 Lærer på barneskole som ikke vet forskjellen på å/og? Du bruker også "i forhold til" feil. Anonymous poster hash: 37f6e...91c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 27. mai 2014 #6 Del Skrevet 27. mai 2014 Lærerne starter på jobb ca en uke før skolestart I Oslo starter skoleåret 17. august 2015, jeg tipper lærere starter 10-12. august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 27. mai 2014 #7 Del Skrevet 27. mai 2014 Lærer på barneskole som ikke vet forskjellen på å/og? Du bruker også "i forhold til" feil. Anonymous poster hash: 37f6e...91c Skjerp deg, det er ikke å/og-feil i teksten heller. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Del Skrevet 27. mai 2014 Skjerp deg, det er ikke å/og-feil i teksten heller. "å planlegger"? Anonymous poster hash: 37f6e...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Del Skrevet 27. mai 2014 Lærer på barneskole som ikke vet forskjellen på å/og? Du bruker også "i forhold til" feil. Anonymous poster hash: 37f6e...91c Det er ikke snakk om en lærer men en student, som har godt over et år på seg til å lære det, så det går nok bra, skal du se!Anonymous poster hash: bee65...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er ikke snakk om en lærer men en student, som har godt over et år på seg til å lære det, så det går nok bra, skal du se!Anonymous poster hash: bee65...486 Det er bare et bevis på at det er utrolig mange lærere som aldri skulle vært lærere. Nivået er altfor lavt. Anonymous poster hash: ec5e8...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #11 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er bare et bevis på at det er utrolig mange lærere som aldri skulle vært lærere. Nivået er altfor lavt. Anonymous poster hash: ec5e8...531 ETT bevis Dette er en person, det viser ikke at det UTROLIG mange lærere som ALDRI skal skulle vært det. Snakk om å overdramatisere og å dra alle over en kam Anonymous poster hash: de0df...6a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 27. mai 2014 #12 Del Skrevet 27. mai 2014 Hør med skolen du skal begynne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #13 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er ikke snakk om en lærer men en student, som har godt over et år på seg til å lære det, så det går nok bra, skal du se!Anonymous poster hash: bee65...486 Det er en lærerstudent. Dersom TS ikke har klart å lære seg og/å-reglene til nå, så er det svært liten sannsynlighet at h*n lærer det innen et år. ETT bevis Dette er en person, det viser ikke at det UTROLIG mange lærere som ALDRI skal skulle vært det. Snakk om å overdramatisere og å dra alle over en kam Anonymous poster hash: de0df...6a4 Dette er faktisk et problem. Når en lærer på barneskolen sliter med og/å-reglene, er det mye høyere sannsynlighet for at elevene også vil slite med det. Det er på barneskolen disse reglene skal læres dersom de ikke har blitt lært enda. Takket være lærere jeg hadde på barneskolen som slet med og/å-reglene lærte jeg ikke dette før på ungdomsskolen. For øvrig så heter det å skjære alle over en kam. AB531 skar ikke alle over en kam. Vedkommende skrev utrolig mange lærere, ikke alle. Det er likevel sant som h*n sier. Det er faktisk mange lærere som ikke burde vært lærere. Anonymous poster hash: 37f6e...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #14 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er bare et bevis på at det er utrolig mange lærere som aldri skulle vært lærere. Nivået er altfor lavt. Anonymous poster hash: ec5e8...531 Er ikke sikkert vedkommende skal være norsklærer, vet du. Anonymous poster hash: bee65...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #15 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er en lærerstudent. Dersom TS ikke har klart å lære seg og/å-reglene til nå, så er det svært liten sannsynlighet at h*n lærer det innen et år. Anonymous poster hash: 37f6e...91c Med tanke på at vedkommende har fått det påpekt her, så er det fint mulig å lære det på — hold deg fast — et par timer, og ikke et år. Og skal vedkommende undervise i norsk, hva vet du om det? Anonymous poster hash: bee65...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #16 Del Skrevet 27. mai 2014 Dette er faktisk et problem. Anonymous poster hash: 37f6e...91c Ja, det er et utrolig stort problem. Eller et i-landsproblem. Anonymous poster hash: bee65...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #17 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er en lærerstudent. Dersom TS ikke har klart å lære seg og/å-reglene til nå, så er det svært liten sannsynlighet at h*n lærer det innen et år. Dette er faktisk et problem. Når en lærer på barneskolen sliter med og/å-reglene, er det mye høyere sannsynlighet for at elevene også vil slite med det. Det er på barneskolen disse reglene skal læres dersom de ikke har blitt lært enda. Takket være lærere jeg hadde på barneskolen som slet med og/å-reglene lærte jeg ikke dette før på ungdomsskolen. For øvrig så heter det å skjære alle over en kam. AB531 skar ikke alle over en kam. Vedkommende skrev utrolig mange lærere, ikke alle. Det er likevel sant som h*n sier. Det er faktisk mange lærere som ikke burde vært lærere. Anonymous poster hash: 37f6e...91c Slikt kan man si om alle yrker, så det blir et latterlig argument. Men om denne læreren skal bli norsklærer vet vi ingenting om. Blir som å kritisere en hjernekirurg som ikke har peiling på hjerteoperasjon, kanskje dårlig eksempel, men du skjønner Og en lærer er forøvrig så mye mer enn og/å. De lærerne jeg lærte mest av var de som fikk meg til å tenke selv, tenke kritisk, ikke gå med skylapper og å stille spørsmål til hvorfor ting er som det er. Og jeg tar selvkritikk på kammen Uansett, dette startet med et uskyldig spørsmål, istedenfor blir det en persondebatt. KG på sitt beste. Anonymous poster hash: de0df...6a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #18 Del Skrevet 27. mai 2014 Det er bare et bevis på at det er utrolig mange lærere som aldri skulle vært lærere. Nivået er altfor lavt. Anonymous poster hash: ec5e8...531 Jaja, slik er det på KG, et enkelt spørsmål og fullt angrep! Min plan er nok ikke å bli norsklærer nei:) Men når du nevner det så har du helt rett i at det skulle stått "å" og ikke "og" der. Til tross for det synes jeg du kan tenke deg om to ganger før du går i strupen på noe på den måten. Det er ikke så kjekt å få det slengt i trynet av en som ikke vet hva han/hun snakker om. Til din informasjon så har jeg kun fått meget positive tilbakemeldinger av alle lærerne jeg har hatt i praksis. Å være lærer krever mye mer enn bare rettskriving, noe kan en ikke lese seg til. Takk til dere som har kommet med svar på det jeg faktisk spurte etter - Ts. Anonymous poster hash: 19467...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #19 Del Skrevet 27. mai 2014 Skolestart for lærere er mandag 11.august 2014. Anonymous poster hash: e725b...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #20 Del Skrevet 27. mai 2014 Hør med skolen du skal begynne på? Om du leser HI så ser du vel at hun ikke har fått jobb noe sted enda, da hun fortsatt har ett år igjen av studiet. Anonymous poster hash: f7913...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå