Bellybutton Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 Har nettopp fått time til vurdering av reduksjon på Sauda Sykehus. Det er litt av en reise for meg,bruker rundt tre timer for å komme fram,men målet er jo en lettere byste,så hva gjør man ikke for framtiden og skjønnheten....Hmmm.... Er det noen av dere andre som har kjennskap til dette sykehuset,og om de evt sender meg videre for operasjon? Regner med at de har avtale med andre klinikker dersom de ikke har kirurg med kompetanse og bakgrunn... Åh..er så spent. Føles ut som en sverm sommerfugler fyker rundt i magen min. Hadde egentlig ikke tenkt noen operasjon i neste halvår pga sommer og sydentur i September,men akkurat nå hadde jeg valgt å legge meg under kniven imorgen den dag. Er det noen som har meninger og erfaringer om dette med operasjon i disse varme tider? Tar imot all info med åpent og velkomment sinn. På forhånd: TAKK!
Gjest Poirot Skrevet 16. juni 2004 #2 Skrevet 16. juni 2004 Vel, jeg har jo operert nå, men jeg skal jobbe hele sommeren, så da betyr det ikke så mye. Ferie i oktober, go da er jeg (forhåpentligvis) frisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå