AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Samboeren min trener masse masse... Stort sett 5 dager i uken, styrketrening og løper kanskje gjennomsnittlig 3 mil i uken... Han har en trent muskuløs kropp, med masse synlige muskler, bortsett fra et fettlag som legger seg over magen. Før han møtte meg hadde han, som menn flest(?), ikke peiling på kosthold og spiste det som falt han inn. Nå spiser han det samme som meg og vi spiser relativt sundt. Han er for øvrig 31 år. Han er veldig frustrert over dette selv ( jeg syntes jo han er fin sånn han er) er det noe som kan hjelpe, eller er han bare dømt til å være slik? Anonymous poster hash: 333cd...8b6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Skrevet 27. mai 2014 Han kan jo prøve PSMF et par uker for å deffe litt. Hos menn legge fettet seg som regel rundt magen, om han vil fjerne dette må han ned i fettprosent. Anonymous poster hash: c1ae8...77f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Han kan jo prøve PSMF et par uker for å deffe litt. Hos menn legge fettet seg som regel rundt magen, om han vil fjerne dette må han ned i fettprosent. Anonymous poster hash: c1ae8...77f Hva er PSMF????Anonymous poster hash: 333cd...8b6
Gjest Chloe87 Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har det samme problemet, uansett hvor tynn og trent jeg har vært så har fettet nederst på magen vært der. Mamma har samme problem så det er jo kanskje genetisk.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Behandlingen som noen bruker mot dette heter liposkulptur, populært kalt fettsuging. I motsetning til hva folk flest tror er ikke fettsuging primært en slakeoperasjon, men et inngrep som gjør at man kan fjerne underhudsfett fra områder på kroppen hvor man typisk har unormalt mye. Jeg anbefaler ikke liposkulptur, men det er nettopp slike tilfeller det blir brukt for. Anonymous poster hash: 261d2...561
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Det handler nok veldig mye om genetikk, og en del om hormoner også. Og noen snakker også om at det handler litt om type mat vi spiser også... At noe legger seg lettere på magen enn annet eksempel, men jeg aner egentlig ikke noe om det... Anonymous poster hash: 91c97...8f7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Hva er PSMF????Anonymous poster hash: 333cd...8b6 http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ Det er en ekstremdiett brukt i konkurranse, for deffing, og av overvektige personer. Den skal være den sunneste ekstremdietten da tap av muskler er minimalt og det er i hovedsak fett som forsvinner. Men dietten krever jernvilje. Iallefall over tid.Anonymous poster hash: c1ae8...77f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #8 Skrevet 28. mai 2014 Tusen takk for svar! Jeg kommer ikke til å fortelle han om fettsugings-løsningen i alle fall, jeg syntes jo han er fin som han er... Men kanskje det bare er genetisk da... Han har ingen far, så det vites ikke om han har samme problem, men... TS Anonymous poster hash: 333cd...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå