AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Skrevet 27. mai 2014 Har dere prøvd natron testen? Stemmer den? Hørte det stemmer i 80% av tilfellene. Høres rart ut! Slik gjør du, 2 ts natron i en kopp. Tiss oppi. Bruser det eller legger seg ett skum lag på toppen er det gutt. Skjer det ingenting er det jente. Anonymous poster hash: cad78...fa5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #3 Skrevet 27. mai 2014 Haha, prøv? En side fra USA viste at det stemte på 80%. Anonymous poster hash: cad78...fa5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Haha, prøv? En side fra USA viste at det stemte på 80%.Anonymous poster hash: cad78...fa5 Vitenskapelig eller? Anonymous poster hash: 491a4...2d5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Vi vet kjønnet og måtte bare ta natrontesten fordi det umulig kunne stemme... Hehe... Det stemte har også testet div andre ting som magefasong, hva man foretrekker av salt/søtt, gullkjede over magen, kinesisk fødselskart osv... Kjønnet stemte i ca 75% av testene, oftest der man så på noe man ikke helt klart kan forklare av andre ting som f.eks matvaner i motsetning til magefasong hvor kvinnens anatomi spiller en rolle. Veldig gøy å teste ut Anonymous poster hash: 1e523...6e5
blomst12 Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Jeg prøvde to dager før oul, KUN for gøy. Testen viste at det ble jente, og oul viser jente. Tror forøvrig det er helt tilfeldig.
Gjest constance90 Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Haha, prøv? En side fra USA viste at det stemte på 80%. Anonymous poster hash: cad78...fa5 Ja for når resultatet kun kan være 1/2 så er det bra gjort å ikke klare det på tilfeldigheter. Nei, det blir for dumt. 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Resultat av den test kan være avhengig av hva du spiste og drakk rett før - men absolutt ikke av babykjønnet. Vet kjønnet men kan ikke teste akkurat nå. Men dere som har prøvd, synes dere burde prøve flere ganger, ihvertfall 3, før konklusjon. Anonymous poster hash: b3616...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Det er sånt som dette som får meg til å miste troen på menneskeheten. Er greit med littegranne kritisk tenking innimellom, eller?Anonymous poster hash: d5d88...cb1 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Det er sånt som dette som får meg til å miste troen på menneskeheten. Er greit med littegranne kritisk tenking innimellom, eller?Anonymous poster hash: d5d88...cb1 Det kan ikke falle deg inn at noen gjør dette kun for underholdningens skyld? Er ikke spesielt mye å finne på når man er ufrivillig sykmeldt og må holde seg i ro...Anonymous poster hash: 1e523...6e5 9
Sunniv Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Det stemte ikke for meg. Tok testen og den viste jente. Vi får en gutt.
Gjest constance90 Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Det kan ikke falle deg inn at noen gjør dette kun for underholdningens skyld? Er ikke spesielt mye å finne på når man er ufrivillig sykmeldt og må holde seg i ro...Anonymous poster hash: 1e523...6e5 Det er ikke noe fornuft i slik underholdning. Du ser jo at folk blåser det opp og kaller det "80% fakta". 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #13 Skrevet 27. mai 2014 Det kan ikke falle deg inn at noen gjør dette kun for underholdningens skyld? Er ikke spesielt mye å finne på når man er ufrivillig sykmeldt og må holde seg i ro...Anonymous poster hash: 1e523...6e5 Jeg ser bare ikke for hele mitt liv hva som er underholdende med dette.Anonymous poster hash: d5d88...cb1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 Jeg ser bare ikke for hele mitt liv hva som er underholdende med dette.Anonymous poster hash: d5d88...cb1 Og jeg kan ikke se for meg hva som er så underholdene med å se på tv... Poenget er at vi er alle forskjellige, jeg synes det var underholdende å teste ulike kjerringråd for å finne kjønn for å se hvor stor treffprosenten var. Selvsagt skjønner jeg at ikke alle syns det er gøy... Men man trenger da ikke å ta alt så seriøst! Virker som en del her tror at vi som har testet tror på resultatet av "testen", noe jeg ville være en motvekt til Anonymous poster hash: 1e523...6e5 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #15 Skrevet 27. mai 2014 Hva gjør at noen bruser mens andre ikke ? Mener dere dette er tilfeldig? Anonymous poster hash: cad78...fa5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #16 Skrevet 27. mai 2014 Hva gjør at noen bruser mens andre ikke ? Mener dere dette er tilfeldig?Anonymous poster hash: cad78...fa5 Evt hva de har spist/ drukket kan vel virke inn. Ettersom det er nevnt at testen stemmer på 80%, kan det hende at de som bærer på en gutt har andre spise/drikkevaner enn de som bærer på ei jente? Mange opplever også sug/ trang etter bestemte matvarer under graviditet. Har noen forsket på om det er noen sammenheng mellom hvilke næringsstoffer man har sug på og spiser/ drikker som gravid med jentefoster og som gravid med guttefoster? Anonymous poster hash: cf3b0...52a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #17 Skrevet 27. mai 2014 Evt hva de har spist/ drukket kan vel virke inn. Ettersom det er nevnt at testen stemmer på 80%, kan det hende at de som bærer på en gutt har andre spise/drikkevaner enn de som bærer på ei jente? Mange opplever også sug/ trang etter bestemte matvarer under graviditet. Har noen forsket på om det er noen sammenheng mellom hvilke næringsstoffer man har sug på og spiser/ drikker som gravid med jentefoster og som gravid med guttefoster? Anonymous poster hash: cf3b0...52a Og har noen evt forsket på om det faktisk er fosterets kjønn som avgjør hvilke næringsstoffer man får sug/ trang etter, pga at disse stoffene trengs mer/ mindre av avhengig av hvilket kjønn fosteret har? Anonymous poster hash: cf3b0...52a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #18 Skrevet 27. mai 2014 Kanskje dette med sug/ trang innvirkes mye av hvilket kosthold den gravide i utgangspunktet har (med tanke på hva fosteret trenger av næringsstoffer), og man kanskje lett får sug etter ting som inneholder næringsstoffer som man mangler/ har for lite av i kosten? Sorry for avsporing Anonymous poster hash: cf3b0...52a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #19 Skrevet 27. mai 2014 Vel det jo orsket på dette med ph verdi i kroppen og at gutt vs jente sperm overlever i ulik ph verdi, og at det er ph verdien som gjør at det bruser eller ikke, så det kan jo stemme til en viss grad Anonymous poster hash: fe4d4...3c1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #20 Skrevet 27. mai 2014 *forsket Anonymous poster hash: fe4d4...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå