Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal på en litt lenger ferie i sommer, hvor dusj ikke alltid er tilgjengelig. Tenker derfor at det hadde vært praktisk å prøve å vokse leggene, slik at jeg slapp å streve med det når jeg først kom til en dusj. Jeg har aldri prøvd det før, og lurer derfor på om dere har noen tips? Hvilket merke burde jeg bruke isåfall? Har ikke råd til å dra i salong, desverre.

Anonymous poster hash: bb0e3...0b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt erfaring med detteJ

Jeg greier fint å vokse underlivet (type brasiliansk) med Veet warm wax – her får jeg stort sett med alle hårene om jeg holder på lenge nok. Bena synes jeg er mye vanskeligere. Veet warm wax fungerer ikke så godt på bena for meg, så jeg har også prøvd Veet strips. Disse fungerer heller ikke optimalt, men de gjør i hvert fall mengen man må barbere litt mindre – de tar de strie hårene, men ikke de som er litt finere. I tillegg er det vanskelig å få av evt. voks som setter seg fast på bena.

Jeg vet ikke hvor du bor, men akkurat på ben vil jeg faktisk anbefale salong. Kun legger er heller ikke så dyrt – 240 kr hos RÅH for eksempel.

Gjest Ciegus
Skrevet

Følger med her. Prøvde nylig Veet strips på beina, det funket dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...