Silva Pluvialis Skrevet 8. januar 2020 #41 Skrevet 8. januar 2020 Når jeg hører det så tenker jeg at de har hatt et vanskelig liv og har kommet fra dårlige kår - og derav fått mye av både baggasje og livserfaring med på veien. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #42 Skrevet 23. februar 2022 Tenker at det er folk som jobber i butikk, eller jobber som vaskedame. Anonymkode: a7b45...0bb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #43 Skrevet 24. februar 2022 Som oftest er det synonymt med navere. Anonymkode: 10130...7da 1
Gjest lurven Skrevet 24. februar 2022 #44 Skrevet 24. februar 2022 Alle har vel gått livets harde skole. Det er bare noe folk uten utdanning skriver for å virke litt smartere enn de er. Jeg har selv ikke høyere utdanning. Men skryter aldri av å ha gått livets harde skole. Det er tull
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #45 Skrevet 26. februar 2022 Livet’s hare skole. Anonymkode: 0d509...ae4 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #46 Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Livet’s hare skole. Anonymkode: 0d509...ae4 Ja, rett skal være rett! Anonymkode: d62dd...e42
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #47 Skrevet 27. februar 2022 Snop skrev (På 27.5.2014 den 16.15): Dette er en typisk ting jeg i utgangspunktet ikke vil generalisere rundt, men den gruppen som oftest skriver "livets harde skole" på facebook gjør det veldig vanskelig for meg å la være. I 10 av 10 tilfeller har det vært harry folk som har skrevet dette, som jeg har sett. Jeg synes det hadde vært bedre om disse hadde skrevet "livets skole", da "livets harde skole" er så negativt ladet. Ikke fordi man bare skal fronte et happyclappy liv i sosiale medier, men jeg synes det blir litt sånn "Hei, mitt navn er Kari og jeg har hatt et vondt liv!" Hei, mitt liv er Pål og jeg trenger omsorg og støtte. Anonymkode: 4926b...ff2
Anonym11223344 Skrevet 28. februar 2022 #48 Skrevet 28. februar 2022 Folk med grunnskole. Mange av dem er ytterst kompetente og arbeidsvillige. Så kan jo dere som mener å inneha høyere status kose dere med den tanken.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #49 Skrevet 28. februar 2022 bvp skrev (På 5.1.2020 den 4.41): Jeg så dette innlegget først nå men siden ingen har skrevet hva Livets Harde Skole betyr skal jeg komme med en liten oppklaring, og dette er den korrekte forklaringen. "Livets Harde Skole" ble først kjent i Lillestrøm i 2009, en som heter Terje Martinsen som hadde vært rusmisbruker i 20 år hadde blitt rusfri og hadde brukt de siste 5 årene på og hjelpe andre rusmisbrukere, han hadde startet en forening som het "Livets Harde Skole" som skulle hjelpe rusmisbrukere på bena, dette var stort sett finansiert med donasjoner og han kjørte rundt og delte ut mat og klær til rusmisbrukere i kommunale boliger i Lillestrøm-området, han bruker all sin tid på dette, foreningen yter også bistand ovenfor NAV og det offentlige samt at de stiller opp med øyeblikkelig hjelp når det er nødvendig, i 2009 ble han nominert til og kåret til "Årets Hverdagshelt" av Romerikes Blad og TVRomerike, det som da skjedde var at folk i lokalområdet satte "Livets Harde Skole" på statusen sin som en gest til Terje Martinsen og dette spredde seg ut over hele landet uten at folk visste hva som lå bak statusen (derfor blir jeg også litt irritert når jeg ser folk bruker det på statusen), Livets Harde Skole begynner i det øyeblikket du blir rusfri sa vel Martinsen engang. I 2016 ble det startet ett fotball-lag som er tatt under LSK sine vinger, de kalles "Løse Fugla" og spiller i gatelagsserien mot andre lag med lignende forutsetninger, de trener i LSK-hallen, håper dette kunne oppklare litt om denne statusen. Det var en lang setning!!! 🤯🤯🤯 Anonymkode: 1d513...f69 1
Rhodiola Skrevet 1. mars 2022 #50 Skrevet 1. mars 2022 Ryddet for innlegg kun bestående av videolenke. -Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #51 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 8.52): Livet’s hare skole. Anonymkode: 0d509...ae4 Det er faktisk feil. Anonymkode: 8a8f0...3c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå