AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Visste ikke hvordan jeg skulle formulere meg i overskriften, men ja noe som det der. Er sannsynligvis på vei inn i mitt første forhold, vi har holdt på et par måneder nå. Alt er nytt for meg, og jeg søker derfor litt råd Når vi er sammen er det mest han som tar slike små initiativ. For eksempel ved å ta hånden min, legge armen rundt meg, gjøre slik at vi legger oss ned på sofaen sammen og sånt. Han er også flinkere til å pjuske enn meg haha. Noe spesielt dere gutter liker at jenta gjør? Og hvordan liker dere å bli kost med? Og hvordan gi komplimenter? Dette er jeg forferdelig dårlig på. Syns det føles så merkelig hvis jeg plumper ut med "Du er så fin du" ellerno. Noen gode råd? Anonymous poster hash: f0752...d6d
FalconPunch Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Hvor lenge har dere holdt på? Litt over en måned kanskje, har ikke hatt sex enda.Anonymous poster hash: f0752...d6d
Cascade Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Vær deg selv først og fremst. Ikke le av en dårlig vits f.eks. Du trenger ikke gi komplimenter direkte om du ikke føler for det, men indirekte. Sånn som "Nå koser jeg meg" osv.
FalconPunch Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå