Gjest kamus_iil. Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 Jeg er gravid, og har av den grunn fått masse kviser. Har lyst å sole meg, men jeg vil gjerne ha noe dekkende med solfaktor og noe som ser naturlig ut. Har jo ikke lyst å kline meg inn med brunkrem heller. Noen som har gode tips??
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #2 Skrevet 16. juni 2004 Dermlogica sin foundation litt dekkende glir liksom inn i huden. solfaktor 15. Jeg bruker 2 G i gul undetone. hos hudpleier koster den 450 kr hos strawberrynet ca 200 kr portofritt.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #4 Skrevet 16. juni 2004 Til første gjest Hva står de forskjellige tallene for 1, 2, 2G osv. Jo høyere tall, desto brunere eller? Og hva står Gèn for?
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #5 Skrevet 16. juni 2004 Ja ,høyere tall jo mørkere. Mener å huske at de tall som står alene er med ROSA undetone og de med bokstav har gulere undetone.Vis du går inn på essentialdayspa.com og ser på dermalogica foundation ,så ser du fargene, stemmer iallefall men 2 G .
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #6 Skrevet 16. juni 2004 Det som er så bra med Dermalogica sin foundation er at du trenger ikke å være redd for å få MER kviser av å bruke den i forholdt til andre kanskje? på grunn av det naturlige innhold.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #7 Skrevet 16. juni 2004 Det er jeg som har vært gjest flere ganger. Har opplyst deg om FEIL krem . Rett er Dermalogica sheer tint moisture DEN innerholder SPF 15 IKKE Dermalogioca treatment foundation ,SORRY . HAR, PRØVT BEGGGE to.Den med SPF er i light, medium, dark,jeg hadde medium kr 262 på strawberrynet.
Gjest kamus_iil. Skrevet 16. juni 2004 #8 Skrevet 16. juni 2004 Ja ja nå har jeg bestilt den andre da. Får bare bruke den nå.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #9 Skrevet 16. juni 2004 Ups... husk at den ikke har solfaktor!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå