Gå til innhold

Jeg vil vite om han liker meg! (litt langt innlegg - håper noen kan svare)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kompis. Og jeg kan vel si at vi egentlig har "holdt litt på". Vi ble kjent for et par år siden og har møtt hverandre jevnlig siden (mer før, litt mindre nå pga. mye jobb og studier hos begge). Før jul så virket det som han kanskje var interessert i mer. Han sa feks: "hvorfor blir ikke vi bare sammen" ol. Jeg tok ikke dette så veldig seriøst da, og prøvde å ignorere det (trolig pga. usikkerhet mtp mine følelser).

Nå i vinter så prøvde jeg å få litt mer ut av han om hva han ville. Men jeg fikk ikke noe konkret svar. Hadde jeg bare fått en ja eller nei! Eller fått svar på om det kanskje er noe, men at vi må bruke tiden for å finne ut...

De siste mnd har vi vært veldig lite sammen, fordi han er svært opptatt (med god grunn). Jeg tar mye intiativ og da vi var sammen forrige dag fortalte han at han var glad for at jeg fortsatte å ta kontakt, og at andre venner av han hadde sluttet pga. han var så oppatt. Og i det jeg snudde ryggen og skulle gå ut døren fra han den dagen så synes jeg å høre "jeg elsker deg" lavt i bakgrunnen. Mulig jeg tok feil, men det virket som han sa det.

Jeg blir bare så frustrert over å ikke få svar. Jeg vil ikke presse han til svar heller, og tenker at kanskje ikke den riktige måten er å spørre rett ut, da jeg ikke selv er helt 100% sikker på om jeg liker han godt nok. Så jeg vil bruke tiden. Men det hadde jo vært fint å vite hvordan det ligger an, fra hans side.

Og ja, vi har sex av og til. Men det er ikke noe must, ikke fra hans side heller. Han sier at jeg ikke må føle at vi må ha sex og at vi godt kan finne på noe annet. Vi har vel treffes sånn ca. hver 3 uke de siste mnd. Men skulle gjerne vært mer med han! Men med mye jobb så blir det jo bare slik!

Hvordan skal jeg gå videre for å finne ut mer? Jeg vet at gutter ikke alltid tar hint, men jeg tenker at jeg vil begynne med hinting og se. Jeg vil jo ikke at han skal bli "skremt" heller!

Jeg håper noen kan svare og komme med innspill!

Anonymous poster hash: 4c472...368
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å finn på mer ting sammen? Så vil jo følelsene utvikle seg enten den ene eller den andre veien for dere begge.. "Hint" i den forstand at du inviterer han med på romantiske ting, kino, middag, du lager mat, osv :)

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...