Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i grunnen aldri hatt noe problem med at typen er venn med ekser og andre tilfeldige kvinner på sosiale nettverk, da jeg selv er det.

Men lørdag så jeg at han chattet med ei han var sammen med noen år. Hun vil ikke godta venneforespørselen hans, fordi han har lagt til og slettet henne flere ganger da han var sammen med forrige dama. Utrolig barnslig, men nok om det.

Jeg spurte hvorfor dette plaget han sånn, og at jeg syns det er unødvendig å mase på henne om dette. Virker jo da som han er i overkant interessert.

Han ga seg ikke, og jeg dro ut for å treffe noen venninner. Dagen etter konfronterte jeg han med dette, og sa jeg ikke likte det. Han viste meg samtaleloggen, og der har han utlevert meg som misunnelig og sjalu og at jeg stormet på dør pga henne??

Jeg stormet på dør pga oppførselen hans, ikke henne. Hvorfor tror han at det handler om henne? Jeg er så skuffet og såret over at han utleverer meg på den måten til et menneske som ikke kjenner meg, og som jeg ikke kjenner. Det plager meg så mye at jeg vet ikke om jeg vil være sammen med han lenger.

Tar jeg for mye på vei? Er bare så utrolig skuffa :(

Anonymous poster hash: d597c...62b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du tar for mye på vei.

Om han utleverer deg den måten sier han indirekte til henne at du egentlig ikke er så bra for han, han viser henne at han holder døra litt på gløtt, eter nå jeg...

Anonymous poster hash: 97796...406

• Liker 5
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du tar ikke for mye på vei!

Å skrive sånt til eksen om deg er jo å nedverdige deg.

Iditotisk av han!

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en ny mens han sitter og chatter med eksen.. så dump han langflat :laugh:

Anonymous poster hash: 89ed5...91d
  • Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Heldigvis sier dette mer om han enn deg. Jeg hadde blitt ganske sur jeg og om kjæresten min langet ut til folk om hvor sjalu og bitch jeg var kun for å "redde seg selv"..

Gjest Peaches
Skrevet

For en latterlig fyr. Respektløst å skrive slike ting om deg til eksen sin, hvorfor i all verden gjorde han det i det hele tatt? Jeg forstår godt at du ikke vil være sammen med han mer, jeg hadde ikke tilgitt det der!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis sier dette mer om han enn deg. Jeg hadde blitt ganske sur jeg og om kjæresten min langet ut til folk om hvor sjalu og bitch jeg var kun for å "redde seg selv"..

Han kalte meg ikke en bitch altså, men dog gikk han langt over streken i mine øyne. Irriterer meg at det sitter ei jeg ikke kjenner og tror det handler om henne, når det er typen som er en pubertal drittunge.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Han kalte meg ikke en bitch altså, men dog gikk han langt over streken i mine øyne. Irriterer meg at det sitter ei jeg ikke kjenner og tror det handler om henne, når det er typen som er en pubertal drittunge.

Jeg har delvis lik erfaring som deg bare at jeg var en sjalu bitch. Jeg var vist så jævlig å ha med å gjøre at han ikke "kunne" hilse på venninna si på IKEA. (Han valgte selv å overse henne totalt, men måtte ha noen å skylde på da han ble konfrontert senere.)

Dog har jeg "tatt igjen" og slenger dritt om han til mine venner kun for å lette litt på trykket. (Hvis han har gjort noe jeg mener er teit.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...