Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen av dere erfaringer og sider til nettsteder som selger Dvdfilmer på nettet? og som ikke er dyrere en å kjøpe i butikk?

har spaceworlds side, men er det andre som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt fra Amazon.. kom fort og var billig..

(og fikk tak i film som ikke var å oppdrive her)

Skrevet

Samboern min kjøpte masse filmer fra dvdon.com til meg til jul. De kommer rett i postkassen din og portoen er bare 29,-

Jeg har selv lagt inn min første bestilling der i går og venter nå spent.

De har massevis av filmer til 49,- feks. Ikke helt nye da men jeg fant ihvertfall endel jeg ville ha!

Skrevet

tusen takk. :)

Skrevet

www.play.com er god og billig. Der betaler du ikke porto og de fleste filmene ligger under kr 200 slik at du slipper å betale toll (mva) her hjemme.

Gjest Elenath
Skrevet
www.play.com er god og billig. Der betaler du ikke porto og de fleste filmene ligger under kr 200 slik at du slipper å betale toll (mva) her hjemme.

Jeg bruker også play, så sant jeg ikke skal ha noe med norsk tekst da. De filmene jeg vil ha er aldri tekstet der.

Skrevet

Som andre har sagt Play og Amazon er også mine favoritter. Sistnevnte er nok den billigste av de to.

Skrevet

Play er helt fantastisk syns jeg. Gratis porto. Pakkene er oppdelt slik at du ikke må betale noe toll.

Skrevet

tusen takk igjen!!

endte opp denne gangen med å bruke DVDhuset.no, var oversiktlig og greit.

Så nå har jeg kjøpt to filmer jeg har sett før + en dobbel jeg ikke har sett!! :roll::ler:

MÅTTE bare ha Dirty Dancing!! :oops:

MÅTTE også bare ha Bridget Jones Dagbok!!! :rosasmil:

også har jeg aldri sett flukten fra hønsegården/Chicken run eller Antz, så der fikk jeg en med begge!!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...