AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg føler meg så latterlig for alle de tankene jeg har i hodet mitt, og trenger virkelig at noen gir meg noen råd samt deler sin erfaring med meg. Jeg driver og møter en som jeg har kjent i over en måned (ikke så lenge). Vi har allerede hatt sex flere ganger og senest var i går. Han har introdusert meg for vennene sine, moren sin har han fortalt om meg, spør meg om jeg vil reise på noen sammenkonster som hans venner arrangerer osv... Når vi møtes gir han meg alltid et kyss og klemmr meg på en veldig varm måte. Sexen har også blitt annerledes, selvom han er ganske hardhendt og dominerende, har han begynt å være mer øm, stryke meg på kinnet osv. Kan være jeg innbiller meg, noe som ikke hadde overrasket meg, så analyserende som jeg er av natur. Men er han kun ute etter sex eller er det noe mer? Selvsagt kommer det tanker, at han bare er ute etter en ting inntil han finner seg en bedre, men samtidig, så håper jeg i det stille at han kanskje er interessert i meg.... Noen som har nooe å komme med? Erfaring, råd...bør jeg spørre om vi kan definere relasjonen? men samtidig, det syns jeg kan være litt skummelt, jeg vil ikke presse han til noe, dessuten er jeg ikke forelsket, men bare veldig bettatt og tiltrukket av han, så hva er det å definere... dater vi, dater vi ikke? gaahhh hjelp en betatt sjel i nød! Ps: menn, hvis dere har noen smart å si, ikke nøl med å skrive Anonymous poster hash: 7c17f...cbc
Gakkepus Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Det kan jeg virke som om han liker deg, med tanke på at han har introdusert deg for vennene sine? Jeg hadde nok ikke spurt om å definere noe som helst selv om det kan virke fristende, husk at menn tenker annerledes ... 1
Gjest ashanti Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Dere har jo ikke kjent hverandre så lenge, men den gangen en fyr bare brukte meg for sex (jeg var ung og naiv.. ) så introduserte han meg ikke til venner,han snakket ihvertfall ikke om meg til moren sin og han planla absolutt ingenting med meg i fremtiden :)så tviler på at dette er tilfelle her, at han bruker deg for sex..
Ferny Skrevet 27. mai 2014 #4 Skrevet 27. mai 2014 Jeg tror han er seriøs, ettersom han til og med har visst deg frem til venner og famile i løpet av den første måneden. At han stryker deg på kinnet og sånne ting er jo også tegn på omsorg, at han er glad i deg. Jeg tror dere er på vei til å bli kjærester. Ikke noe du trenger å tenke for mye på forresten, det er jo gått så kort tid. Men dere er jo godt på vei. Ganske sikker på at du ikke trenger å bekymre deg. 2
FalconPunch Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Mange menn legger ikke noe spes i det å ha sex eller introdusere fuckfriends til kompiser. Mange snakker om absolutt alt til foreldrene sine. Og det å stryke noen over kinnet trenger jo heller ikke å bety noe. Men alle disse tingene samlet, ja da kan det kanskje begynne å ligne på noe mer varig og forpliktende Hadde ikke spurt om å definere forholdet, da virker du bare desperat. Om 1-2 mnd så er dere garantert kjærester, eller eks'er om du blir for krevende og trengende etter hvert. Anonymous poster hash: 18f54...d66
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Jeg føler meg så latterlig for alle de tankene jeg har i hodet mitt, og trenger virkelig at noen gir meg noen råd samt deler sin erfaring med meg. Jeg driver og møter en som jeg har kjent i over en måned (ikke så lenge). Vi har allerede hatt sex flere ganger og senest var i går. Han har introdusert meg for vennene sine, moren sin har han fortalt om meg, spør meg om jeg vil reise på noen sammenkonster som hans venner arrangerer osv... Når vi møtes gir han meg alltid et kyss og klemmr meg på en veldig varm måte. Sexen har også blitt annerledes, selvom han er ganske hardhendt og dominerende, har han begynt å være mer øm, stryke meg på kinnet osv. Kan være jeg innbiller meg, noe som ikke hadde overrasket meg, så analyserende som jeg er av natur. Men er han kun ute etter sex eller er det noe mer? Selvsagt kommer det tanker, at han bare er ute etter en ting inntil han finner seg en bedre, men samtidig, så håper jeg i det stille at han kanskje er interessert i meg.... Noen som har nooe å komme med? Erfaring, råd...bør jeg spørre om vi kan definere relasjonen? men samtidig, det syns jeg kan være litt skummelt, jeg vil ikke presse han til noe, dessuten er jeg ikke forelsket, men bare veldig bettatt og tiltrukket av han, så hva er det å definere... dater vi, dater vi ikke? gaahhh hjelp en betatt sjel i nød! Ps: menn, hvis dere har noen smart å si, ikke nøl med å skrive Anonymous poster hash: 7c17f...cbc Hva sier han, da? Om han sier dere er knullekompiser så er dere det. Mange synes det er helt ok å introdusere slike til både bestemor og sine egne barn(!). Om han sier dere dater så dater dere. Ikke verre. Hva han gjør skal du ikke bry deg om. Anonymous poster hash: 284b8...75b
Gjest ashanti Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Hehe, stakkars TS, tror ikke hun blir så mye klokere av å lese alle de sprikende svarene her det beste er vel å bare la tiden vise hva han vil, hvis du vet hva du vil
Ferny Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Tror de negative svarene kommer fra personer som har gjort seg unormalt negative erfaringer. Personlig tror jeg det er svært sjeldent å introdusere fuck friends til familie - og med mindre noen eksplisitt uttrykker at man bare er fuck friends, og ikke dater vanlig, så er nok hovedregelen at man dater for å finne seg en varig kjæreste. Kan hende den yngste aldersgruppen her inne har andre erfaringer og meninger om dette, men jeg vil i hvert fall si at det virker merkelig. Jeg tror ikke trådstarter har noe å bekymre seg for. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Hvorfor spør du bare ikke om hvor dere står hen? Da kan dere definere dette i fellesskap ;-)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Takk for svar, de er veldig varierende, men forventer heller ikke noe fasit, da fasiten bør strengt tatt enten komme med tiden eller fra han/oss. Jeg vil ikke spørre, da jeg ikke vil virke masete, vil ikke at han skal bli skremt og det er det jeg er redd for at han blir, da han er en hard nøtt, og vi møtes av og på. Frykten for å gi han følelsen av at jeg vil lukke han i et bur tar litt over, og jeg bør ta tiden til hjelp og se hvordan det utvikler seg, men skal ikke legge skjul på at jeg ønsker svar nå - veldig typisk meg. Min tålmodighet er så og si ikke eksisterende. Samt er han noen år eldre enn meg, som kanskje og hindrer meg litt i å stille spørsmål og selvsagt det at vi har kjent hverandre i kun over en måned.... jeg avsluttet mitt evig lange forhold for ett år siden, og er virkelig ikke erfaren på det området... sukk! Anonymous poster hash: 7c17f...cbc
Ferny Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Takk for svar, de er veldig varierende, men forventer heller ikke noe fasit, da fasiten bør strengt tatt enten komme med tiden eller fra han/oss. Jeg vil ikke spørre, da jeg ikke vil virke masete, vil ikke at han skal bli skremt og det er det jeg er redd for at han blir, da han er en hard nøtt, og vi møtes av og på. Frykten for å gi han følelsen av at jeg vil lukke han i et bur tar litt over, og jeg bør ta tiden til hjelp og se hvordan det utvikler seg, men skal ikke legge skjul på at jeg ønsker svar nå - veldig typisk meg. Min tålmodighet er så og si ikke eksisterende. Samt er han noen år eldre enn meg, som kanskje og hindrer meg litt i å stille spørsmål og selvsagt det at vi har kjent hverandre i kun over en måned.... jeg avsluttet mitt evig lange forhold for ett år siden, og er virkelig ikke erfaren på det området... sukk! Anonymous poster hash: 7c17f...cbc Jeg hadde ventet med å stille spørsmål i hvert fall en måned til. Selv er jeg sånn at jeg trenger tid, og ikke noe press. Når en fyr da vil ha svar etter så kort tid, så er jeg fremdeles usikker, og de følelsene som eventuelt er der, dabber raskt av. Og dette så og si uavhengig av hvor godt jeg likte han i utgangspunktet. Det har bare gått fire uker, og om dere ikke engang kjente hverandre fra før dere begynte å date, så kjenner dere ikke hverandre SÅ godt (selv om det kanskje føles sånn når man er betatt). Synes du stresser med dette litt for tidlig. Bedre å ta ting som de kommer en stund til. Jeg gjentar - en måned er kort tid. Prøv heller å eskalere ting gjennom handling. Prøv å få til å treffes mer regelmessig, gjør typisk "kjæresteting" sammen. Kanskje foreslå å reise bort en helg sammen. Sånne ting er fine, og gir en naturlig flyt fra dating til kjærester. Bedre det enn å skulle dra ord ut av den andre. Og skulle han mot formodning ikke være like klar for et forhold som deg, så vil et sånt svar gjøre deg såret - og kanskje du trekker deg unna selv. Da blir det en ond sirkel, som i hvert fall ikke fører til at dere blir kjærester. Jeg skjønner at du vil ha svar altså. Men litt til klarer du vel å vente.
Gjest ashanti Skrevet 27. mai 2014 #13 Skrevet 27. mai 2014 Tror de negative svarene kommer fra personer som har gjort seg unormalt negative erfaringer.Personlig tror jeg det er svært sjeldent å introdusere fuck friends til familie - og med mindre noen eksplisitt uttrykker at man bare er fuck friends, og ikke dater vanlig, så er nok hovedregelen at man dater for å finne seg en varig kjæreste. Kan hende den yngste aldersgruppen her inne har andre erfaringer og meninger om dette, men jeg vil i hvert fall si at det virker merkelig. Jeg tror ikke trådstarter har noe å bekymre seg for. Ja, veldig enig! Jeg er i slutten av tyveårene og har aldri hørt om at noen faktisk introduserer en fuckfriend til mamma og kompiser.. så i mine øyne fremstår det som at han er veldig interessert og kanskje allerede anser dem som at de er på vei til å bli seriøse/kjærester, men jeg kan jo bare snakke ut fra min egen erfaring.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 Det er langt fra sex til ekteskap, men han oppfører seg som om han har tatt deg forbi sexvenn-stadiet. Tror du skal tørre å falle litt. Det er en sjanse å ta, men om du aldri tar den så blir du alene resten avlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå