AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #21 Skrevet 23. januar 2015 Dytter litt på denne Noen som har 2015 modellen med lufthjul og prøvd den nå i vinter? Har hørt at lufthjul skal være bedre på vinterføre/snø? Anonymous poster hash: 68a46...4b9
jokath Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #22 Skrevet 24. januar 2015 Jeg har brukt 2015 understellet med lufthjul siden november, jeg bor på Lørenskog og har virkelig fått testet det på vinterføre😊 spesielt med all den snøen som har og forsatt laver ned! Jeg er veldig fornøyd, jeg låser hjulene foran når jeg triller i mye/tung snø. Eneste minuset for meg er at jeg synes hjulene foran godt kunne vært lagd av mindre plast. Men det blir småpirk! Understellet er utrolig lett, men vær obs på at det tar større plass i bilen!! (Pga svinghjulene foran). Jeg bruker vogna til å trille ute og den er sjelden ned i bilen så det er ikke et problem for meg. Jeg har hatt sportsunderstellet til edgen, city cross understellet og nå duo s air og jeg er mest fornøyd med det siste😊 understellet er en drøm. Jeg har også kjørt vogna i skogen, det går helt fint, men blir litt "skranglete"😄 bare pass på å etterfylle med luft i dekka når man har fraktet matvarer eller andre tunge ting i noen uker😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå