Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å Google erfaringer med dette understellet, men finner ikke så mye :(

Er det noen her som har dette understellet?

Jeg har tidligere hatt både Edge Duo med sport og classicunderstellet og city Cross, så jeg trenger ingen referanser til disse.

Men jeg er svært nysgjerrig på Duo S understellet... Spesielt om det i det hele tatt fungerer på snø, da jeg har termin i november.

På forhånd takk for hjelpen :)

post-83079-0-35207700-1401130056_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åh, dette har vi på vår Viking, jeg ELSKER det! Det er skikkelig godt å kjøre rundt med, svinger bra og jeg syns det er nett og ganske fint å se på.

Anonymous poster hash: d2336...cdd
Skrevet

Takk for svar anonym! Virker som det ikke er så mange som har dette understellet ennå?!

Får dytte litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan svinghjulene låses? Av erfaring er det noe herk på snø med svinghjul.

Anonymous poster hash: f7971...539

Skrevet

Jeg ville heller gått for Emmaljunga Super Nitro. Der er de svingbare forhjulene mye større. På duo S er de så små at det er noe skikkelig herk på vinteren... Og ja, de er låsbare! :)

Skrevet

Hm... Synes hjulene på nitro så like store ut som på duo s...? Må ta meg en tur å sjekke, men jeg klarer nok ikke å avse Edgen, den har den største bagen, og antar at tredjemann her blir like langt som de andre to :) jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for ny Edge med sportsunderstellet, men ble veldig nysgjerrig på duo s :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg ville heller gått for Emmaljunga Super Nitro. Der er de svingbare forhjulene mye større. På duo S er de så små at det er noe skikkelig herk på vinteren... Og ja, de er låsbare! :)

Supernitro og duos har samme understell. Du tenker nok på den vanlige nitroen, den har små forhjul

• Liker 1
Skrevet

Nei, hjulene er llike store....eneste fordelen med Super Nitro er at man kan kjøpe vinterhul , som ekstra utstyr..

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med dette understellet. Alle som ar prøvd vognen vår har kommentert hvor lett den er i bruk, utrolig behagelig å trille. Hjulene kan låses, men på skikkelig vinterføre er den alikevel tung. Om du bor et sted med veldig mye snø så ville jeg kanskje ha valgt noe annet, men for oss har den fungert helt perfekt.

Skrevet

Duo S og Super Nitro er like store - skal hente Super Nitro i neste uke :o)

AnonymBruker
Skrevet

Er usikker på om bildet er av super viking eller super nitro eller duo S men den har vel store svingbare hjul. Jeg har nitro med små hjul og for meg (som triller mest på asfalt) passer det bra. Men jeg blir småsjalu på en i barselgruppe som har super viking når vi triller på store stein/skikkelig grusvei. Tror jeg skal ha den hvis det blir flere barn (men da må vi ha litt større bil og ;)).

Anonymous poster hash: 8ac0b...33b

Skrevet

Jeg trodde denne tråden handlet om understellet til en ellerannen sportsfyr, helt til jeg leste termin :plystre:

(bare skumleste)

Skrevet

Har ikke prøvd det på snø enda, men alle andre underlag og er superfornøyd! Syns ikke det styrer dårlig på grus ell i skogen. Selvfølgelig god på asfalt og konge på kjøpesenter :) Kun låst fremhjula en gang et lite stykke når vi gikk i skogen.

Hjula foran er jo ikke så små, bare litt mindre enn hjula bak?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også sett litt på dette understellet. Har hørt at andre slike vogner kan være litt vinglete/humpete med en gang underlaget blir litt ulendt. Noen som har erfaringer med det?

Anonymous poster hash: 0c6b6...234

Skrevet

Jeg har super nitro og er super fornøyd!:-) fikk barn i januar ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar alle, jeg fikk se Duo S i marka "live" i dag, og måtte bare stoppe denne super hyggelige jenta som trillet på vogna (spurte høflig da😁) om hun kunne fortelle meg om hennes erfaring, og det gjorde hun jo med glede 😊👍 hun var kjempe fornøyd, og jeg ble mer imponert etter å se den live på grus og skogsvei!

Hvor har dere som har dette understellet kjøpt vogna deres? Jeg hørte med Kattis i Sverige og har fått en pris derfra, men jeg har jo ingen ting å sammenligne med 😞. Når jeg kjøpte den forrige vogna (edge duo, med sportsunderstellet), så ga jeg vel ca 6500 SEK, pris på samme vogn med Duo S er ca 9600 SEK, er det virkelig så stor prisforskjell??

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt og kjøpt Emmaljunga Super Nitro hos KATTIS for

* DUO S understell med city bag + sportsdel + stellebag + fottrekk + man får med regntrekk til og med for 8990 SEK (mindre til NOK) :)

Anonymous poster hash: add0f...993
Skrevet

Jeg har det understellet og er superfornøyd! Alle andre som har prøvd vognen blir overrasket over hvor god den er å trille

Skrevet

Jeg kjøpte min super nitro på kattis i strømstad.

Full pakke. 8600 nok :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Må jo bare dele :)

Jeg var hos Kattis i dag og bestilte vogn, og på 2015 modellene kan man velge Duo s understell med lufthjul (Duo S Air) :-D og da ble alle bokser checket og jeg gleder meg som en unge til den kommer over sommeren !!! Den kommer forøverig kun i svart (jeg ønsket Chrome, men det blir pirk) :)

Hjulene foran er store og den var så god å trille!! Tommel opp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...