Gjest Sprettballen Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 I dag prøvde jeg en ny pulsklokke - Polar RCX3 med løpesensor. Slik ble resultatet: Men det jeg lurer på, den røde linjen er vel sikkert hjertefrekvensen, men hva er den grå linjen? Jeg har søkt i brukermanualen, men jeg finner ikke svaret, så jeg håper noen her kan hjelpe meg.
Gjest constance90 Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Åh jeg husker ikke helt men om ikke det var oksygenoptaket ditt
Maximillian Cohen Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Den rød kan da ikke være pulsen...? I så fall har du gått i fra tilnærmet makspuls til omtrent hvilepuls på bare et par minutter. I tillegg har du dødd 3 ganger i løpet av økten din (mistet kontakt med klokken, kanskje...) Endret 26. mai 2014 av Maximillian Cohen
Gjest Sprettballen Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Og når jeg har spurt her, så finner jeg så klart svaret selv - den grå er farten. (Jeg var veldig ustabil i farten i begynnelsen, og gikk veldig rolig på slutten). Og den røde er pulsen min, og jeg vet den ser veldig ustabil ut, men det kommer delvis av ustabil fart på grunn av testing. Og i dag døde jeg bare 3 ganger, og bare noen sekunder hver gang før jeg ble vekket til live igjen. Forrige økt var jeg død i nesten halve økten, og hadde hjerteflimmer den andre halvdelen. I følge pulsklokkene jeg har prøvd, er hjerteflimmer og hjertestans er daglige hendelser for min del. Jeg tror det er noe elektrisk som påvirker sensoren, enten tredemøllen eller noe annet. Endret 26. mai 2014 av Sprettballen
Gjest Sprettballen Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Og når det gjelder tredemøllen - enten viser den feil fart, distanse, eller begge deler. Jeg kalibrerte løpesensoren 500 m ved 8 km/t, trodde jeg, men løpesensoren viste at jeg holdt 8,9 km/t. Så nå må jeg lete etter en strekning som jeg vet er 500 m for å kalibrere den på nytt. Snakk om total forvirring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå