Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en par brukere før, og da skrev jeg stort sett som anonym. På den tiden var det veldig mye pes mot anonymebrukere og det fant jeg irriterende. Nå som jeg skriver under nick oppdager jeg at det er brukere som henger seg opp i antall innlegg og hvor mye det er hver dag. Hvilket underforum du skriver i, ja det definerer deg som menneske, så stakkars deg om du kun har skrevet på snikk snakk, for da har du ikke noe mellom ørene virker det som.. (det siste er ikke blitt påstått, men det er dette inntrykket jeg sitter med når jeg leser hva enkelte svarer andre brukere med).

Altså, er det nødvendig å pirke på hva noen gjør som anonym og hva andre gjør under nick osv?

Så svar meg dere, hvorfor er det galt å skrive som anonym, og hvorfor er det galt å skrive mange innlegg under nick? Noen mennesker er her i perioder av året, andre er her noen få minutter for dagen.

Seriøst, jeg forstår ikke dere som alltid finner noe å ta andre brukere på. Alt de gjør er galt liksom.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå som jeg skriver under nick oppdager jeg at det er brukere som henger seg opp i antall innlegg og hvor mye det er hver dag. Hvilket underforum du skriver i, ja det definerer deg som menneske, så stakkars deg om du kun har skrevet på snikk snakk, for da har du ikke noe mellom ørene virker det som.. (det siste er ikke blitt påstått, men det er dette inntrykket jeg sitter med når jeg leser hva enkelte svarer andre brukere med).

Jupp, dette er mye av grunnen til at jeg skriver anonymt. Hadde det ikke vært en mulighet hadde jeg nok ikke brukt dette forumet. Legg til at en del også bruker tid på å plukke fram sitater fra gamle poster (og da helt uten den originale sammenhengen, så det vrir meningen) i nye diskusjoner.

Det føles langt friere å diskutere som anonym - da er folk nødt til å forholde seg kun til det jeg faktisk har sagt. Nokså befriende.

Anonymous poster hash: b58a9...1ca

• Liker 2
Skrevet

Jupp, dette er mye av grunnen til at jeg skriver anonymt. Hadde det ikke vært en mulighet hadde jeg nok ikke brukt dette forumet. Legg til at en del også bruker tid på å plukke fram sitater fra gamle poster (og da helt uten den originale sammenhengen, så det vrir meningen) i nye diskusjoner.

Det føles langt friere å diskutere som anonym - da er folk nødt til å forholde seg kun til det jeg faktisk har sagt. Nokså befriende.

Anonymous poster hash: b58a9...1ca

Det skjønner jeg veldig godt. :blomst:

Skrevet

Altså, er det nødvendig å pirke på hva noen gjør som anonym og hva andre gjør under nick osv?

Nei. Det burde ingen bry seg med, men noen gjør det, og de kommer nok ikke til å forandre seg, så løsningen er å overse dette

Skrevet

Nei. Det burde ingen bry seg med, men noen gjør det, og de kommer nok ikke til å forandre seg, så løsningen er å overse dette

Det forsøker jeg å gjøre mest mulig. Men enkelte ganger reagerer jeg sterkt på urettferdigheter. Og da.. Vel. :)

Skrevet

Det forsøker jeg å gjøre mest mulig. Men enkelte ganger reagerer jeg sterkt på urettferdigheter. Og da.. Vel. :)

Jeg skjønner det, men tror du ikke at det at du viser at du blir provosert kan føre til at plageåndene dine blir oppmuntret?

Skrevet

Jeg skjønner det, men tror du ikke at det at du viser at du blir provosert kan føre til at plageåndene dine blir oppmuntret?

Jeg kan bite jeg også :)

Gjest Evans
Skrevet

Jeg har aldri opplevd staliking eller pirking på kg - hverken nå under nicket Evans eller under tidligere nick, så har ingen personlig erfaring å komme med, men syns testostoron sitt forslag er godt.

Ignorere disse som hakker på deg eller stalker deg. Rapporter de og/eller blokker de.

Håper du får bukt med problemene!

Skrevet

Jeg tror det er de samme folka som både klager på anonyme og bruker nicket og brukeren mot de som ikke er anonyme. Det gir jo en slags mening, da. Hvis folk skriver anonymt så har de ikke noe å bruke mot dem. ;)

Skrevet

Har ikke noe imot AB-funksjonen, men jeg synes det blir litt knotete å holde orden på hvem som sier hva i seriøse diskusjoner når mange velger å huke av for AB. Aldri i verden om jeg husker hvem som har hvilken kode. Synes det hadde vært greiere om man kunne skrive inn valgfritt nick, sånn som man kunne gjøre under gjestefunksjonen før.

Skrevet

Jeg syns ingen av delene er galt. Hvor mange innlegg andre brukere skriver per dag, bryr jeg meg fint lite om (ikke skjønner jeg hvordan folk klarer å holde oversikten over andre brukeres aktivitet her inne heller?). Om folk skriver som anonym har heller ingenting å si for meg, men jeg skal ærlig innrømme at jeg tar svar fra folk med nick mer seriøst.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Enkelte her inne er jo voldsomt brukerfikserte. Nesten på grensen til sykelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har valgt å bruke nick siden jeg står for det jeg sier. Jeg har ikke vært medlem lenge nok eller vært aktiv nok (?) til å legge merke til hva Evel skriver.

.. jeg skal ærlig innrømme at jeg tar svar fra folk med nick mer seriøst.

Dette er jeg enig i. Virker Ofte (ikke alltid) som de som kun er for å trolle er anonyme. Er det et sensitivt tema og man ikke vil bruke nick, skjønner jeg det. Men "vanlige" innlegg som anonym, bare for at noen har et slikt fritidsproblem at de sitter og holder rede på antall poster på forskjellige brukere? Snålt.

• Liker 2
Gjest Evans
Skrevet

Jeg tror det er de samme folka som både klager på anonyme og bruker nicket og brukeren mot de som ikke er anonyme. Det gir jo en slags mening, da. Hvis folk skriver anonymt så har de ikke noe å bruke mot dem. ;)

Jeg har klaget en del på AB-bruken, men jeg har aldri trakassert eller stalka noen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...