Gå til innhold

Triangle thigh gap - sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Hvorfor skal vi som har slank kropp få pepper mens halvfeite folk få oppmuntring for å like seg selv som de er?

Slanke folk får ikke pepper med mindre de skriver teite innlegg, og på samme måte vil folk med alle typer vekt og kroppsfasong få pepper om de skriver teite innlegg. Dersom du føler deg utsatt for mye pepper og sure svar kan jeg garantere at det ikke har noen sammenheng med at du er slank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slanke folk får ikke pepper med mindre de skriver teite innlegg, og på samme måte vil folk med alle typer vekt og kroppsfasong få pepper om de skriver teite innlegg. Dersom du føler deg utsatt for mye pepper og sure svar kan jeg garantere at det ikke har noen sammenheng med at du er slank.

Der tsr du kraftig feil. Det finnes utsllige tråder her inne som støtter opp om min påstand

Endret av Apehjerne
Gjest Blubberella
Skrevet

Der tsr du kraftig feil. Det finnes utsllige tråder her inne som støtter opp om min påstand

Kan du linke til et par av de utallige trådene?

Skrevet

Kan du linke til et par av de utallige trådene?

Det er bare å begynne å bla i trådene. Jrg er neppe den eneste som har lagt merke til det

Gjest Peanut
Skrevet (endret)

Det der er enda mer utdatert enn thigh gap :ler:

Hva med utstående krageben og ribben? :3 Endret av Peanut
Skrevet

Herregud å mye detaljer man skal henge seg opp i.. triangel mellom beina lissom.. folk sulter i afrika

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er bare å begynne å bla i trådene. Jrg er neppe den eneste som har lagt merke til det

Jeg regner med du vet hvilke tråder du sikter til og det må jo være en del å ta av siden du sier det er utallige tråder. Eller?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er så rasende festlig med et lite åpenrom mellom lårene. At menn er opptatt av "åpenrommet" lengre opp mellom lårene kan jeg jo skjønne, men et hulrom mellom lårene? Og at kvinner er opptatt av det er enda rarere. Men hver sin smak.

Gjest Blubberella
Skrevet

Herregud å mye detaljer man skal henge seg opp i.. triangel mellom beina lissom.. folk sulter i afrika

Der er nok thigh gap så vanlig at de drømmer om lubne lår som gnisser mot hverandre :rolleyes:

• Liker 1
Gjest Minpin
Skrevet

Er det noe du ønsker å teste? Anonymous poster hash: dd9df...35c

Haha. Nei, men hvis kjæresten min plutselig skulle følt en trang til å prøve hadde det ikke gjort meg noe. Jeg skjønner bare ikke greia med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...