Gå til innhold

Triangle thigh gap - sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest Minpin
Skrevet

Om, skal kuken stikkes inn der og?

Anonymous poster hash: dd9df...35c

Kan virke som det er tanken på dét som gjør at noen menn har en greie for dette.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan virke som det er tanken på dét som gjør at noen menn har en greie for dette.

Noen menn og en drøss med damer. Men det er jo menn som for skylden for det såkalte kroppspresset.

Anonymous poster hash: 8f58d...deb

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk kvinner, ikke menn, som snakker om denne lår-sprekken.

Anonymous poster hash: 0d0e7...cc1

Skrevet

De fleste menn / gutter jeg vokste opp sammen med,

hadde absolutt en viss interesse av dette "sexy" mellomrommet mellom lårene,,,

Var på en måte et symbol,,,

på det motsatte av usexy, snop glade ugler,,, der lårene gnisser inntil hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du testet det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det. Kjæresten min kunne ikke brydd seg mindre, for å si det sånn. Hva blir det neste? Kvinner må ha fast øreflipp for å bli sett på som attraktive?

Gi meg styrke. :(

Typen min har begge deler. En på hver side. The best of both worlds <3

Anonymous poster hash: ae8ec...ee8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt normalvektig med former, og har "thigh gap". Synes det er litt fint, jeg. Haha…

Anonymous poster hash: 0e6dd...9b8
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

på det motsatte av usexy, snop glade ugler,,, der lårene gnisser inntil hverandre.

For en spesiell gjeng dere må være. Har aldri i hele mitt liv hørt om noen snakke om dette i det virkelige liv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når menneskets egenverdi måles etter om man er genetisk utstyrt med hofter som gir en dette for**te 'tigh gap' da er det lov å riste litt i de verdinormer som menneskverdet måles i.

Gjelder dette for penisstørrelse (som også er genetisk) også, eller er det kun menn som trengs å ristes litt i?

Anonymous poster hash: d4476...950

Gjest Minpin
Skrevet

Noen menn og en drøss med damer. Men det er jo menn som for skylden for det såkalte kroppspresset. Anonymous poster hash: 8f58d...deb

Jeg skylder ikke på menn. Er fullstendig klar over at kvinner er minst like ille.

Gjest Minpin
Skrevet

Det er faktisk kvinner, ikke menn, som snakker om denne lår-sprekken. Anonymous poster hash: 0d0e7...cc1

Nei, det er begge deler.

Gjest Minpin
Skrevet

Har du testet det? Anonymous poster hash: dd9df...35c

Nei.

Gjest Minpin
Skrevet

Typen min har begge deler. En på hver side. The best of both worlds <3Anonymous poster hash: ae8ec...ee8

:fnise:

Skrevet

Det blir vanskelig. Jeg kjenner flere, men vil ikke legge ut bilde av dem her. På nett er det sikkert flere bilder, men hvordan skal jeg vite hvor mye de veier?

Du kan da fint finne bilder av overvektige folk som har gap om det er så vanlig som du påstår

• Liker 1
Skrevet

Nå skal du høre litt på meg, og jeg er dødsens alvorlig når jeg sier deg dette:

Dagens ideal er svært slank, veldig fit, med markert muskelskillelije loddrett på magen. Puppene er store og faste, livet er sylslankt det er et romslig mellomrom mellom lårbena når du står med knærne sammen. Det trenes minst 5 dager i uken, toppkarakterer i alle fag,

Hvor mange når opp til dette konstruerte 'idealet'? Ikke mange er min spådom.

De kommenarer du refererer kan du da virkelig ikke se på som uhemmet skryt og bifall av en fasong? - de er anmodninger om å akseptere at mennesker er ulike, og å jobbe med å bli sin egen beste utgave.

.

Kan du være grei og lenke opp tråden du nevner?

- dette fordi den er ukjent for meg som en tråd på sexrommet.

Hvorfor skal vi som har slank kropp få pepper mens halvfeite folk få oppmuntring for å like seg selv som de er?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det har blitt noen missforståelser her. Et triangle thigh gap er ikke et fullstendig mellomrom mellom lårene, og man har lår som er nær hverandre. Det er bare helt på toppen opp mot skrittet det er en liten "åpning". Så dette er slettes ikke sykelig og "spiseforstyrrelse".

Anonymous poster hash: bc245...4f9

Har ikke alle det da?

Skrevet

Når menneskets egenverdi måles etter om man er genetisk utstyrt med hofter som gir en dette for**te 'tigh gap' da er det lov å riste litt i de verdinormer som menneskverdet måles i.

Hvem er det som har nevnt noe om menneskets egenverdi? Det er jo kun snakk om en jente som sa hun synes thigh gap var fint og at hun var glad for at hun hadde det. Ser ikke hvordan det har noe å gjøre med egenverdi? Eller misforstår jeg? :)

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Så hvis man ikke har dette gapet, er man en ugle? Aldeles utrolig ressonement. Er du 16 år?

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Er det noe du ønsker å teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...