Gå til innhold

Triangle thigh gap - sexy?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Så det er ikke lov for en jente å bære glad for å ha gap men har ho valker så blir man bedt om å elske kroppen sin for det den er?

Idioti!!

Hyggelig du...

Jeg sa ikke noe i den retningen, så ikke tillegg meg meninger jeg ikke har.

Skrevet

Hyggelig du...

Jeg sa ikke noe i den retningen, så ikke tillegg meg meninger jeg ikke har.

Jeg er jævli hyggelig.

Dette er så typisk kvinneguiden. Hyller de feite og angriper de slanke

• Liker 4
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg er jævli hyggelig.

Hvor har jeg hyllet feite?

Jeg angriper heller ikke slanke, men overflatiske.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg er jævli hyggelig.

Når menneskets egenverdi måles etter om man er genetisk utstyrt med hofter som gir en dette for**te 'tigh gap' da er det lov å riste litt i de verdinormer som menneskverdet måles i.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet (endret)

http://pbs.twimg.com/media/A_88ycICUAAnM9A.png:large

jeg syns det er finere med "triangle thigh gap" enn den vanlige "thigh gap" med stort mellomrom

Anonymous poster hash: ec299...bad

Der var jo nr2 klaaaaaaart mye deiligere.

"Triangle Thigh gap" er mye penere / deiligere enn vanlig.

Endret av Spaghetti
Skrevet

:overrasket:

Ser ut som hun har svelget hjulene på en støvsuger.

Må si meg enig der. :fnise:

Skrevet

Når menneskets egenverdi måles etter om man er genetisk utstyrt med hofter som gir en dette for**te 'tigh gap' da er det lov å riste litt i de verdinormer som menneskverdet måles i.

Hvorfor det? Feite blir jo bedt om å hylle seg srlv hele tiden. Og hva er galt med å like en ting ved seg selv, som feks gap?

• Liker 2
Skrevet

Venninna mi er 170, veier 85 kg og har thigh gap. Hun har ikke spesielt lav vekt. Mellomrommet kommer av hvordan hoftene dine er, ikke vekten.

Det er ikke helt sant. Da jeg veide 8 kg mer enn det jeg gjør nå hadde jeg ikke gap. Nå har jeg det

• Liker 1
Skrevet

:overrasket:

Ser ut som hun har svelget hjulene på en støvsuger.

Heller gjul på en støvsuger enn traktordekk rundt magen

• Liker 1
Skrevet

Ååååå, da er du garantert et lykkelig menneske! :hoppe: Tenk å ikke ha det, da. Kan like gjerne bare gi opp med en gang hvis man ikke har thigh gap hele veien. Hvor overflatisk er det mulig å bli? Tror vi fikk svaret her...

Og før du får trusa i krøll og beskylder meg for å være misunnelig, så er jeg ikke det. Bare oppgitt over sånne uttalelser: "Er så glad jeg har det selv!" Haff...

Alle synes forskjellige ting er fint, og jeg synes thigh gap er fint! Da er det vel logisk at jeg er glad jeg har det?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor det? Feite blir jo bedt om å hylle seg srlv hele tiden. Og hva er galt med å like en ting ved seg selv, som feks gap?

Gjør de feite det?

Alle mennesker bør lære å akseptere at de er ulike og at verdien et menneske har som seg selv ikke avhenger av om puppen er B eller F cup, om høyden er 178 eller 198, om man genetisk har hofter som gir deg dette gapet mellom lårene eller hofter som er slik skrudd sammen at det ikke går før du er døden nær av avmagring.

.

- det er ikke så mange år siden noen gjorde et forsøk med å innprente en befolkning at det lyse hår, høye panne og blå øyne hadde større verdi enn en buet nese, brune øyne og sort hår.

Også genetiske faktorer som avgjorde om du hadde rett til å leve eller måtte dø.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke helt sant. Da jeg veide 8 kg mer enn det jeg gjør nå hadde jeg ikke gap. Nå har jeg det

Finnes unntak som er undervektige slik at lårene blir så tynne at det er mellomrom. Men i de fleste av tilfellene har man mellomrom mellom lårene fordi man har brede hofter

Skrevet

Gjør de feite det?

Alle mennesker bør lære å akseptere at de er ulike og at verdien et menneske har som seg selv ikke avhenger av om puppen er B eller F cup, om høyden er 178 eller 198, om man genetisk har hofter som gir deg dette gapet mellom lårene eller hofter som er slik skrudd sammen at det ikke går før du er døden nær av avmagring.

.

- det er ikke så mange år siden noen gjorde et forsøk med å innprente en befolkning at det lyse hår, høye panne og blå øyne hadde større verdi enn en buet nese, brune øyne og sort hår.

Også genetiske faktorer som avgjorde om du hadde rett til å leve eller måtte dø.

Det er slik kvinneguiden er. Er man overvektig skal man godta seg selv og man får skryt oppi skyene " vær glad i deg selv, godta kroppen din" er noen slanke derimot eå får de så øra flagrer. Det ser man jo i denne tråden

Og ikke bare denne tråden. Om noen legger ut bilde av seg selv med noen kilo ekstra så får de ros. Legger noen ut bilde av en slank kropp så får de høre at de er oppmerksomhetssjuke og at " dette blir for dumt"

Refererer til tråden " hva syns du om kroppen min?"

• Liker 1
Skrevet

Finnes unntak som er undervektige slik at lårene blir så tynne at det er mellomrom. Men i de fleste av tilfellene har man mellomrom mellom lårene fordi man har brede hofter

Vis meg et bilde der en kvinne på 80 - 100 kg har gap plz, de finnes det neppe mange av

• Liker 1
Skrevet

Vis meg et bilde der en kvinne på 80 - 100 kg har gap plz, de finnes det neppe mange av

Det blir vanskelig. Jeg kjenner flere, men vil ikke legge ut bilde av dem her. På nett er det sikkert flere bilder, men hvordan skal jeg vite hvor mye de veier?

Skrevet

Forundret over at det kunne være menn her,,

på sexsiden i et kvinneforum, som ikke vet hva "thigh gap" er.

Som jeg skrev tidligere i denne tråden,,,

Det var direkte tommelen ned, blant oss gutta,

hvis du kom for å vise fram ei ny berte uten riktig fasong.

Timeglass midje, lange slanke ben med "thigh gap" og faste pupper.

Gjerne med et pent ansikt på toppen,,,, smil

Men da var det jo jenter fra 15 til 20 vi jaktet på den gangen,

og veldig mange av 9-10erene i den alderen har jo alt på plass.

Googlet "thigh gap" og sannelig er det mye interesse rundt dette,,,
Jenta i "thigh gap videon" har riktig figur,, i mine øyne
post-66283-0-19846400-1401787457_thumb.p
Nei Pompom,,,, det er ikke nødvendigvis relatert til brede hofter,
selv om de er overrepresentert blant de som har "thigh gap".
Mange har det som unge, men det forsvinner som oftest med årene og kiloene.
Og om en kvinne med en vekt på 80-100 kg skulle ha en slags "thigh gap"
så blir hun jo ikke noe mer "sexy" av den grunn,,, i mine øyne,,,
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er slik kvinneguiden er. Er man overvektig skal man godta seg selv og man får skryt oppi skyene " vær glad i deg selv, godta kroppen din" er noen slanke derimot eå får de så øra flagrer. Det ser man jo i denne tråden

Og ikke bare denne tråden. Om noen legger ut bilde av seg selv med noen kilo ekstra så får de ros. Legger noen ut bilde av en slank kropp så får de høre at de er oppmerksomhetssjuke og at " dette blir for dumt"

Refererer til tråden " hva syns du om kroppen min?"

Nå skal du høre litt på meg, og jeg er dødsens alvorlig når jeg sier deg dette:

Dagens ideal er svært slank, veldig fit, med markert muskelskillelije loddrett på magen. Puppene er store og faste, livet er sylslankt det er et romslig mellomrom mellom lårbena når du står med knærne sammen. Det trenes minst 5 dager i uken, toppkarakterer i alle fag,

Hvor mange når opp til dette konstruerte 'idealet'? Ikke mange er min spådom.

De kommenarer du refererer kan du da virkelig ikke se på som uhemmet skryt og bifall av en fasong? - de er anmodninger om å akseptere at mennesker er ulike, og å jobbe med å bli sin egen beste utgave.

.

Kan du være grei og lenke opp tråden du nevner?

- dette fordi den er ukjent for meg som en tråd på sexrommet.

• Liker 1
Gjest Minpin
Skrevet

Jeg har det. Kjæresten min kunne ikke brydd seg mindre, for å si det sånn. Hva blir det neste? Kvinner må ha fast øreflipp for å bli sett på som attraktive?

Gi meg styrke. :(

AnonymBruker
Skrevet

Om, skal kuken stikkes inn der og?

Anonymous poster hash: dd9df...35c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...