Gå til innhold

Triangle thigh gap - sexy?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Nightwich
Skrevet

...og i mens er det opprør og krig flere steder i verden og barn dør fordi de ikke har mat

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...og i mens er det opprør og krig flere steder i verden og barn dør fordi de ikke har mat

Jadajada, masekoppen

Anonymous poster hash: cb5c1...959

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som tydeligvis ikke vet hva det er, det er triangle thigh gap, og ikke "vanlig thigh gap". Dvs. et lite trekantet mellomrom oppe ved skrittet. Det er ikke mulig å slanke seg til dette, men det er et resultat av beinbygning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen likte at det var "thigh gap" på rumpa! Altså at rumpehullet står åpent, lol. Heldigvis synes mannen min at det er fint når rumpa er LUKKET! :) Tror eller sikke guttene bryr seg så mye om man har "gap" mellom beina eller ikke! :)

Anonymous poster hash: 46771...466
  • Liker 1
Gjest heihallo1998
Skrevet

Det varrierer vel fra gutt til gutt, det går ikke an å si at f.eks. alle gutter synes at jenter med langt hår er sexy.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg googlet triangle thigh gap, og jammen lærte jeg noe nytt i dag også! Syntes det var fint jeg. :)

Anonymous poster hash: d3e11...b8c
Gjest Nightwich
Skrevet

Jadajada, masekoppen

Hehe...

Skrevet

Nei, ikke noe spesielt. Foretrekker alt som ikke er helt sammenklistrede lår, men selvfølgelig betyr det ingenting om det er en jeg liker, haha

Skrevet

Dette diskuterte vi gutter oss imellom når vi var 15-16 år gamle.... tidlig på syttitallet,,,

Har aldri hatt noen tenning på en jente uten en slik trekant,, uansett utseende,,,

Veldig, veldig sexy,,, i mitt hode,,,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette diskuterte vi gutter oss imellom når vi var 15-16 år gamle.... tidlig på syttitallet,,,

Har aldri hatt noen tenning på en jente uten en slik trekant,, uansett utseende,,,

Veldig, veldig sexy,,, i mitt hode,,,

Da kan ikke du tenne på mange kvinner! Må være trist å KUN tenne på de som har det!

Anonymous poster hash: 2dc75...242

• Liker 1
Skrevet

Jeg er jente og jeg liker best den thigh gapen der det er mellomrom helt fra skrittet og til knærne. Er så glad jeg har det selv!

Gjest Gjest
Skrevet

Jadda, ts, du er sikkert superfin og supersexy med gap både her og der!

Anonymous poster hash: 871d4...f16

Steinbra.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg er jente og jeg liker best den thigh gapen der det er mellomrom helt fra skrittet og til knærne. Er så glad jeg har det selv!

Ååååå, da er du garantert et lykkelig menneske! :hoppe: Tenk å ikke ha det, da. Kan like gjerne bare gi opp med en gang hvis man ikke har thigh gap hele veien. Hvor overflatisk er det mulig å bli? Tror vi fikk svaret her...

Og før du får trusa i krøll og beskylder meg for å være misunnelig, så er jeg ikke det. Bare oppgitt over sånne uttalelser: "Er så glad jeg har det selv!" Haff...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mannfolk flest er mye mer opptatt av pupper og rumpe enn et lite gap altså.

Anonymous poster hash: a765a...519
Gjest New_Girl
Skrevet

Liker best mellomrom mellom øra jeg. Når du blåser inn det ene øret skal det komme ut av det andre.

• Liker 3
Skrevet

De som er besatt av "thigh cap" er nok veldig kroppsfokusert og høyst sannsynlig spiseforstyrret, det er mitt inntrykk.

Jeg er slank, har en frisk kropp og har mye energi, og det er jeg veldig fornøyd med. Alt annet er flisespikkeri og tull. I mine øyne er thigh cap er tegn på altfor lav vekt, men samtidig har jeg selv vært mager, veide veldig lite og selv da hadde jeg ikke dette mellomrommet, og vet om flere som veier mer enn meg som har dette mellomrommet, så i flere tilfeller har det ikke noe å gjøre med vekt, men noe som arvelig\genetisk.

Jaha? Jeg er ikke spiseforstyrret men har det selv.

Anonymous poster hash: 000c5...c61

Skrevet

Ååååå, da er du garantert et lykkelig menneske! :hoppe: Tenk å ikke ha det, da. Kan like gjerne bare gi opp med en gang hvis man ikke har thigh gap hele veien. Hvor overflatisk er det mulig å bli? Tror vi fikk svaret her...

Og før du får trusa i krøll og beskylder meg for å være misunnelig, så er jeg ikke det. Bare oppgitt over sånne uttalelser: "Er så glad jeg har det selv!" Haff...

Så det er ikke lov for en jente å bære glad for å ha gap men har ho valker så blir man bedt om å elske kroppen sin for det den er?

Idioti!!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...