Gå til innhold

Triangle thigh gap - sexy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått høre nå at det som kalles triangle thigh gap er sexy og at flere gutter setter pris på dette. Jeg har et selv, men forstår ikke helt hva som er så 'spesielt' med dette? Har ikke alle jenter det? Og synes du selv det er sexy?

Anonymous poster hash: bc245...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror menn bryr seg mer om det som er mellom beina, ikke mellomrommet mellom dem, for å si det sånn.

Endret av Samosa
  • Liker 29
Gjest New_Girl
Skrevet

Sånne ting er det stort sett kvinner som bryr seg med. Vil også tro at det er de som setter navn på disse "fenomenene" ved kvinnekroppen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har fått høre nå at det som kalles triangle thigh gap er sexy og at flere gutter setter pris på dette. Jeg har et selv, men forstår ikke helt hva som er så 'spesielt' med dette? Har ikke alle jenter det? Og synes du selv det er sexy?

Jadda, ts, du er sikkert superfin og supersexy med gap både her og der!

Anonymous poster hash: 871d4...f16

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Sånne ting er det stort sett kvinner som bryr seg med. Vil også tro at det er de som setter navn på disse "fenomenene" ved kvinnekroppen.

De som er besatt av "thigh cap" er nok veldig kroppsfokusert og høyst sannsynlig spiseforstyrret, det er mitt inntrykk.

Jeg er slank, har en frisk kropp og har mye energi, og det er jeg veldig fornøyd med. Alt annet er flisespikkeri og tull. I mine øyne er thigh cap er tegn på altfor lav vekt, men samtidig har jeg selv vært mager, veide veldig lite og selv da hadde jeg ikke dette mellomrommet, og vet om flere som veier mer enn meg som har dette mellomrommet, så i flere tilfeller har det ikke noe å gjøre med vekt, men noe som arvelig\genetisk.

Anonymous poster hash: 000c5...c61

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

TS. Haha, mente ikke at jeg var fin fordi jeg hadde det. Har selv aldri brydd meg men da jeg fikk høre at menn syntes dette var fint begynte jeg å lure. Trodde alle jenter hadde dette..

• Liker 1
Skrevet

Du finner 'flere gutter' som setter pris på noe og synes det er sexy, enten det er snakk om mellomrom mellom lårene, lår som gnisser mot hverandre, lav vekt, høy vekt, fregner eller ugletatoveringer.

Nei, jeg synes ikke det er mer sexy å ha mellomrom mellom lårene enn å ikke ha det - og jeg har mellomrom selv på grunn av beinbygningen.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det har blitt noen missforståelser her. Et triangle thigh gap er ikke et fullstendig mellomrom mellom lårene, og man har lår som er nær hverandre. Det er bare helt på toppen opp mot skrittet det er en liten "åpning". Så dette er slettes ikke sykelig og "spiseforstyrrelse".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er så fint for å være ærlig, og har det kun selv om jeg bøyer meg litt frem og ikke når jeg står helt vanlig. Har aldri hørt en fyr sagt noe om hvordan skjelettet mitt er bygd, for tror ikke akkurat så mange bryr seg om et lite hull.

Dessverre er det slik at en del jenter har hørt at de kan slanke seg til dette og forstår ikke at de som har mellomrom har et veldig annerledes skjelett når det kommer til hvor beina står i forhold til hoftene, så det finnes jenter som har dødd av dette, og det synes jeg er trist.

Så TS: noen synes det er fint, noen synes ikke det er fint og de fleste kunne ikke brydd seg mindre

Anonymous poster hash: bd7e7...5e3
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg overhodet ikke. Har aldri, og da mener jeg aldri, lagt merke til om en partner har hatt mellomrom mellom lårene eller ikke. Bryr meg ikke om sånne detaljer i det hele tatt, og tror man må ha et rimelig skrudd syn på enkelte ting for å tenke over det. Mulig det er mer vanlig med et slikt mellomrom blant kvinner som er godt trent og har fine kropper og alt det der, men "thigh gap" i seg selv har jeg ikke lagt merke til. Hva faen har det å si hva slags form det er på et eventuelt mellomrom mellom bein?

Anonymous poster hash: 21056...65e
  • Liker 2
Gjest tsejG
Skrevet

Må si det måtte litt lesning nedover her til før jeg forsto hva i all verden dette var snakk om, :fnise:

• Liker 3
Skrevet

De som er besatt av "thigh cap" er nok veldig kroppsfokusert og høyst sannsynlig spiseforstyrret, det er mitt inntrykk.

Jeg er slank, har en frisk kropp og har mye energi, og det er jeg veldig fornøyd med. Alt annet er flisespikkeri og tull. I mine øyne er thigh cap er tegn på altfor lav vekt, men samtidig har jeg selv vært mager, veide veldig lite og selv da hadde jeg ikke dette mellomrommet, og vet om flere som veier mer enn meg som har dette mellomrommet, så i flere tilfeller har det ikke noe å gjøre med vekt, men noe som arvelig\genetisk.

Anonymous poster hash: 000c5...c61

Venninna mi er 170, veier 85 kg og har thigh gap. Hun har ikke spesielt lav vekt. Mellomrommet kommer av hvordan hoftene dine er, ikke vekten.

• Liker 6
Skrevet

Etter googlesøk og bildesøk så har jeg nå funnet ut hva thigh-gap er, TROR jeg :vetikke:

Jeg er rimelig kresen og elsker kvinnekroppen og alle dens kromspring, men dette(THIGH-GAP) har jeg aldri tenkt over og aldri hørt noen kompiser pratet om.

Men hva vet vel jeg om hva som foregår i hovedstaden...

Dette blir et klart og tydelig, MORNA!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av en eller annen grunn, helt siden jeg var 13-15 (20 år siden) hatt en fasinasjon for akkurat dette. Har aldri hørt før at det har et navn. Husker faktisk et bilde jeg hadde på maskinen hvor dette fremgikk veldig tydelig.

Har ikke noen god forklaring på hva det er som gjør det, men ser for meg at det har noe med effekten at det fremhever brede hofter på en ellers slank kropp.

Jeg liker det dog ikke når det er fordi lårene er for tynne, det går en grense der et sted.

Anonymous poster hash: 64e5a...6bc
  • Liker 1
Gjest tsejG
Skrevet

Etter googlesøk og bildesøk så har jeg nå funnet ut hva thigh-gap er, TROR jeg :vetikke:

Jeg er rimelig kresen og elsker kvinnekroppen og alle dens kromspring, men dette(THIGH-GAP) har jeg aldri tenkt over og aldri hørt noen kompiser pratet om.

Men hva vet vel jeg om hva som foregår i hovedstaden...

Dette blir et klart og tydelig, MORNA!

Er så enig så enig... Skal man prøve å henge med på alle disse nye amerikaniserte trend-uttrykkene blir man jo sprø. Så de får gjengen i Oslo ha i fred for meg...
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min synes det er sexy, fordi det liksom inviterer til å stikke kuken inn mellom lårene, rent visuelt. Men det er ikke noe han synes er nødvendig, bare en sexy detalj for de som har det.

Anonymous poster hash: ebbd0...a2b
  • Liker 1
Skrevet

En så liten detalj har jeg aldri brukt energi på å legge merke til engang. Jeg liker lår uansett om de rører hverandre eller ikke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På noen kvinner kan det være sexy, dersom kroppsformen ellers passer til det.

Anonymous poster hash: 5b090...df3
AnonymBruker
Skrevet

Brain-gap :rodmer:

Anonymous poster hash: 25e26...ca9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...