AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Sjefen på jobben min er ubeskrivelig deilig. Han er kokk, litt som Gordon Ramsey, som kjefter, styrer og dominerer. Dette tenner meg noe voldsomt, selv om det kanskje ikke bør det. Kjæresten min er bare ett år yngre enn han, men forskjellen på dem er så alt for stor. Kjæresten min er ikke mann, han er fortsatt guttunge som ikke har klippet navlestrengen, mens kokken er barsk, kjekk og kontrollerende. Vi jenter har vel noe for dette... Vet ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men på en måte plager det meg litt at jeg fantaserer om han når jeg har kjæreste. Flere i samme situasjon? Anonymous poster hash: ef1ee...ae4
Lyktestolpe Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Hva med å avslutte forholdet og heller bli sammen med en du tenner på? Du høres ikke helt fornøyd ut med kjæresten din på måten du beskriver han. En fantasi i seg selv kan være harmløs, men ikke gjør noe dumt når du er i et forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Hvorfor i alle dager er du sammen med kjæresten din når han fortsatt er en guttunge som ikke har fått klippet av navlestrengen i dine øyne? Anonymous poster hash: 85b73...3f4 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Gjør det slutt med kjæresten din da, hvis du ikke ser på han som en mann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå